Six-pack menu

Prebiotici (integralne žitarice) i probiotici (jogurt) jačaju probavni trakt i optimiziraju metabolizam. Bjelančevine za ručak, večeru i užine oporavljaju mišiće.

Plan je jednostavan, ali nije lagan. Držite se dalje od pržene hrane i alkohola te sve ostalo unosite umjereno, kaže Luis Lavrador, glavnih kuhar portugalske nogometne reprezentacije.

Doručak

PAHULJICE, VOĆE, KRUH, SVJEŽI JUICE I ČAJ

Užina

JOGURT, VOĆE, SUHO VOĆE, MED, ČAJ (sredinom jutra i sredinom popodneva)

Ručak

JUHA OD POVRĆA, SALATA RAZNIH BOJA, TJESTENINA S BJELANČEVINAMA POPUT PILETINE S GRILA

Večera

INTEGRALNE ŽITARICE I KUHANO POVRĆE S BJELANČEVINAMA POPUT BRANCINA S GRILLA

ZAŠTO TO DJELUJE

  1. Prebiotici (integralne žitarice) i probiotici (jogurt) jačaju probavni trakt i optimiziraju metabolizam.
  2. Bjelančevine za ručak, večeru i užine oporavljaju mišiće.
  3. Pronalaženje zdravih namirnica koje volite i njihova konzumacija osigurava pridržavanje prehrambenog režima.

Preporučujemo

Komentari

▲ Povratak na vrh