Sa zla na gore

Journal of Consumer Psychology objavio je studiju koja pokazuje da loše raspoloženje može potaknuti na loše prehrambene izbore. Zlovoljni su ljudi bili skloniji odabirati vrlo kaloričnu hranu.

Ako ste stalno zle volje, mogli biste izvući deblji kraj: Journal of Consumer Psychology objavio je studiju koja pokazuje da loše raspoloženje može potaknuti na loše prehrambene izbore. Zlovoljni su ljudi bili skloniji odabirati vrlo kaloričnu hranu te ne mariti za posljedice uzrokovane njenom konzumacijom nego ispitanici koji su bili dobro raspoloženi.

Autorica studije dr. Meryl P. Gardner kaže da bi razlog mogao biti evolucijski: negativne emocije signaliziraju problem te potiču želju za trenutačnim rješenjem koje donosi korist sada i ovdje zanemarujući budućnost.

Osjećate li se loše prije obroka ili odlaska u kupnju hrane, mislite na nešto pozitivno, usredotočeno na budućnost (ali svjetovnu), što vam ne stvara brige ili stres, savjetuje dr. Gardner. Na primjer, zamislite kako bi za 50 godina mogli izgledati automobili.

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh