Rješenje za iskušenje

Fiksacija na neku hranu vjerojatno je prikrivena želja za nečim drugim. Odolite! Pomoći će vam ove jednostavne strategije.

Fiksacija na neku hranu vjerojatno je prikrivena želja za nečim drugim. Odolite! Pomoći će vam ove jednostavne strategije.

Želja: Mesnati hamburger pun umaka

Jeste li se brzom hranom častili s frendovima iz srednje ili nagrađivali nakon ispita s kolegama s faksa? Te su uspomene pomiješane s hranom koju jedete, kaže dr. Nicole Avena, neuroznanstvenica s Medicinske škole Mount Sinai.

Kontramjera: Naručite drugu vrstu nostalgije – i uštedite kalorije. Potražite stare frendove na Facebooku ili slušajte omiljeni bend iz vremena studiranja, kaže dr. Avena. Čak i male stvari odvratit će vas od fiksacije na fast food.

Želja: Velika vreća čipsa

Ugljikohidrati, soli i masnoća opak su prehrambeni trio: udruženi, blokiraju vašu sposobnost da se prestanete toviti, kaže dr. Nicole Giuliani, koja na Sveučilištu Oregon provodi psihološka istraživanja.

Kontramjera: Mislite ovako: ova hrana nije u skladu s mojim ciljevima. Pokrenut ćete područja u mozgu zadužena za rješavanje unutarnjih sukoba, kaže dr. Giuliani. Također pokušajte grickati ploške sirove jicame ili čips od kelja.

Želja: Sladoledni kup s preljevom

Šećer ima moć zaposjedanja vašeg mozga, kaže dr. Avena. Njezino je istraživanje pokazalo da on može pojačati želju za tvarima koje daju osjećaj ugode kao što su dopamin i opioidi. Vodi vas želja za užitkom.

Kontramjera: Prave zamjene zadovoljit će vaše želje a da vam ne naruše liniju. Čokoladni preljev zamijenit će kockica tamne čokolade. Umjesto sladoleda pojedite nešto drugo kremasto, puno lakše: grčki jogurt s malo meda.

Želja: Mastan doručak nakon pijane noći

Zapamtite: niste gladni, nego žedni. Piće uzrokuje dehidraciju, stoga mislite da vam treba obrok krcat natrijem. No ako unesete više soli, dehidracija će biti još veća – a mamurnost snažnija, upozorava dr. Avena.

Kontramjera: Potrebni su vam voda i antioksidansi da isperu toksine unesene alkoholom. Fruktoza, šećer kojeg ima u voću, pomaže u metaboliziranju alkohola, stoji u pregledu studija Medicinske škole Mount Sinai. Stoga napravite voćnu salatu i napijte se vode.

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh