Ovo su definitivno 3 najgore vrste doručka!

Doručak bi trebao biti najvažniji obrok u danu, onaj koji će vam podariti energiju da izdržite sve dnevne zadatke. Želite li dan započeti zdravo i ukusno, onda ove tri vrste doručka definitivno nisu poželjne

1. Voćni sokovi i jogurti
Sve osim svježe iscijeđenog prirodnog soka – ne dolazi u obzir. Posebno ne kupovni sokovi i voćni jogurti jer su puni šećera i aditiva. Na prvu će vam možda i dati osjećaj energije, no on će brzo splasnuti. Svježe iscijeđeni sok sadrži vlakna potrebna za regulaciju probave pa ga obogatite žlicom žitarica. Umjesto voćnog jogurta odaberite nezaslađeni probiotik pojačan kriškom prepečenog kruha i džema.

2. Pekarski proizvodi
Sve znate, sto puta ste pročitali, ali nema ništa brže i lakše nego skoknuti u pekaru i kupiti neko fino, toplo pecivo? Svi ti proizvodi sadrže (pre)velike količine aditiva, soli i šećera, što definitivno nije dobra kombinacija za početak dana. Slana peciva zadržavaju vodu u organizmu, a lisnato je tijesto masno, teško probavljivo i siromašno nutritivnim vrijednostima koje su organizmu prijeko potrebne za normalan rad. No, ako ste nepopravlji ljubitelj peciva, barem odaberite ono od cjelovitih žitarica te ga premažite mliječnim namazom ili maslacem i džemom.

3. “Zidarski” doručak
Volite ujutro pojesti masnu, ‘tešku’ i kaloričnu hranu poput pečenih jaja, kruha ili masne salame začinjene majonezom ili sličnim namazima? Osim ako doista ne radite kao zidar ili neki drugi teški fizički posao, ovakav doručak tijelu nije potreban jer će ga dugo i teško probavljati. Velike količine nezdravih masnoća završit će na vašem tijelu kao masno tkivo (šlaufići oko trbuha, recimo) a organizam neće dobiti vitamine, minerale i vlakna koja su mu potrebna. Volite li ujutro pojesti jaje, najbolje ga je skuhati i pojesti uz krišku prepečenog kruha i čaj.

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh