I nutricionisti koriste ove trikove kako bi manje jeli u kasne sate

Donosimo najbolje načine kako spriječiti večernje posezanje za kolačima. Ili sarmom.

Čak iako se držite discipliniranog plana prehrane cijeli dan, noćno haranje hladnjakom može vas unazaditi. Zalogaji nakon večere muče sve nas – čak i nutricioniste. No, oni su stručnjaci za zdravu prehranu stoga znaju kako ukrotiti potrebu za grickanjem. Evo kako oni to rade – i kako i vi možete uspjeti.

Pojedite doručak bogat proteinima

Zdravi doručak vam pomaže da i u ostatku dana birate zdrave opcije. Pobrinite se da vaš prvi obrok sadrži puno proteina. Istraživanje je pokazalo da to pomaže suzbiti napadaje gladi.

“Ujutro pojedite 30 grama proteina“, kaže nutricionistica Cara Walsh iz centre Medifast California.

Jedite dovoljno tijekom dana

U iskušenju ste preskočiti jedan od obroka kako bi sačuvali te kalorije za kasnije – i nakon večere? Nemojte to učiniti: nedovoljan unos hrane tijekom dana učinit će vas gladnima i navečer ćete vjerojatno posegnuti za nečim nezdravim.

Priuštite su spori međuobrok

Znate ona dva keksa koja ste planirali pojesti nakon večere uz omiljenu seriju? Vjerojatno ste ih pojeli i prije uvodne špice. A prije nego postanete svjesni već ste krenuli po još. Idući put odaberite nešto što možete jesti polako, predlaže nutricionistica Amy Goren.

”Ako sam zaista gladna, pojest ću pakiranje pistacija koje sadrži 100 kalorija. Oni su u ljusci i duže ih se jede, čime smanjujete mogućnost sumanutog prejedanja.“

Razmislite što ste propustili

Umjesto da slijepo posežete za vrećicom čipsa ili kutijom napolitanki, razmislite o tome što ste pojeli u danu. ”Jeste li unijeli dovoljno voća? Jeste li jeli povrće? A što je s proteinima? Ako vam nedostaje nešto iz ovih skupina, neka vam to bude prvi izbor“, kaže nutricionistica Sarah Pfugradt.

Ciljajte na obrok od 100 kalorija i uz njega popijte čašu vode.

Sami napravite desert

Pola zamrznute banane umoćene u rastopljenu tamnu čokoladu zvuči kao grešno zadovoljstvo.

Osim toga, sadrži mnogo magnezija i kalija što će pomoći u opuštanju mišića, te ugljikohidrate koji će vam pomoći da zaspite. Osim toga možete kontrolirati veličinu porcije. Ovo su samo neki od razloga zašto nutricionistica Chelsea Fuchs obožava ovaj desert.

Prebacite se u spavaću sobu

Ugodite ljenčini u vama i ranije lezite u krevet. Tamo možete čitati, gledati TV, igrati igricu na mobitelu, bilo što.

Kada vam je ugodno na mjestu koje je daleko od kuhinje nećete se natrpati praznim kalorijama, kaže nutricionistica Lori Langer, osnivačica centra Live Well Nutrucion Consulting.

Zapitajte se jeste li zaista gladni

Kada vam je dosadno, lakše ćete posegnuti za kutijom sladoleda iz zamrzivača. Krenite osvještavati svoju žudnju za hranom, uzmite si pauzu.

“Prije nego posegnete za hranom, zapitajte se jeste li zaista gladni ili pokušavate popuniti vrijeme“, predlaže certificirana savjetnica za zdravlje i wellness Nichole Granato.

Ako ste zaista gladni, sasvim je u redu nešto pojesti. No, ako vam je samo dosadno, zaokupite se nečim drugim.

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh