Novi razlozi da jedete jogurt

Ako redovito ne zavirite u čašicu jogurta, propuštate niz zdravstvenih koristi

Brojna recentna istraživanja pokazala su da se probiotici u jogurtu bore protiv smrtonosnih bolesti i sezonskih prehlada te jačaju crijeva. Podrobna objašnjenja naći ćete u tablici.

Dobre bakterije mogu pomoći vašem zdravlju na ove načine:

Jogurt sa živim sojevima probiotika

Muče vas grčevi u želucu? Analiza studija koju je objavio PLOS One navodi da probiotici mogu olakšati osam tipova gastrointestinalnih tegoba, uključujući dijareju i sindrom iritabilnih crijeva. Zapravo, te korisne bakterije mogu smanjiti ukupan rizik pojave tih tegoba do čak 42 posto, ističu znanstvenici, zahvaljujući njihovoj sposobnosti da nadvladaju patogene organizme u želucu. Osobito su moćne bile mješavine više sojeva – rizik problema sa želucem smanjile su 83 posto. Stoga birajte jogurt s nekoliko sojeva živih, aktivnih kultura.

Poboljšava inzulinsku osjetljivost

Jogurt bi mogao pomoći u zaštiti od šećerne bolesti tipa 2, kažu britanski znanstvenici. U njihovoj studiji kod ljudi koji su na dan jeli oko ⅓ šalice jogurta bio je 28 posto niži rizik obolijevanja od dijabetesa nego kod onih koji jogurt nisu jeli. Znanstvenici nagađaju da kombinacija vitamina, minerala i probiotika u jogurtu pomaže u stabiliziranju glukoze u krvi. Usto, menakvinoni – vrsta vitamina K koje ima u fermentiranoj hrani – imaju ulogu u poboljšavanju inzulinske osjetljivosti.

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh