Masnoće su dobre, a evo koliko ih treba jesti dnevno!

Prije otprilike 15 godina znanstvenici su neopravdano krivili masnoće za srčane bolesti. No, to više nije istina

Nova istraživanja pokazuju da probleme sa srcem mogu uzrokovati razne stvari, od DNK vaših roditelja do hipertenzije i upala. Štoviše, dobre masnoće mogu pomoći srcu te spriječiti rak i pomagati pri apsorpciji hranjivih tvari.

Koliko toga treba jesti:

6 PORCIJA VELIČINE PALCA NA DAN

Unosite masnoće iz visokokvalitetnih bjelančevina (masna riba, meso goveda hranjenih travom). Upotrebljavajte cjelovite masnoće (maslac, maslinovo ulje) umjesto onih iskemijanih u labu (margarin). Općenito, za zdravlje, jedite mješavinu širokog dijapazona izvora: jednostrukonezasićene (bademi, maslinovo ulje, avokado), višestrukonezasićene (lan, chia, orasi, riba) i zasićene (tamna čokolada, maslac).

 

100 do 120 KCAL IMA U ŽLICI MASNOĆE ZA KUHANJE, SVEJEDNO JE LI TO MASLAC, REPIČINO ULJE, MASNOĆA OD SLANINE, MASLINOVO ILI SEZAMOVO ULJE

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh