Jogurt revolucija

Puna čaša bjelančevina i okusa. Plus nekoliko recepata za umakanje, prelijevanje i marinadu.

Gutljaj za gutljajem, uobičajena čašica jogurta osigurat će vam oko 8 grama bjelančevina. Osobito kad odaberete vrste sa smanjenim udjelom masnoće, zahvaljujući jogurtu možete i štedjeti kalorije – ako njime zamijenite majonezu ili kiselo vrhnje. A uz savjete Michaela Psilakisa, chefa u restoranu MP Taverna u Roslynu, New York, s jogurtom možete pripremiti i niz izvanrednih jela.

Za marinadu

Na marokanski: 1 čašicu jogurta pomiješajte sa sokom 1 limete, malo octa od bijelog vina, 1 grančicom kopra te po 1 žličicom mljevenoga kumina, korijandra, dimljene paprike i kurkume. Posolite i popaprite.
Kušajte s janjetinom, junetinom ili piletinom.

S limunom i češnjakom: Pomiješajte 1 čašicu (200 ml) jogurta, sok 1 limete, malo octa od bijelog vina, 1 nasjeckani češanj češnjaka te po 1 žličicu zrna zelenog papra, komorača i mljevenoga korijandra. Umiješajte ploške limuna ispečene na roštilju.
Kušajte s janjetinom, piletinom, ribom ili svinjetinom.

S curryjem i metvicom: 1 čašicu jogurta pomiješajte sa sokom 1 limete, malo octa od bijelog vina, 2 žlice curry praha te velikim prstohvatom nasjeckane metvice. Posolite i popaprite.
Kušajte s janjetinom, piletinom ili junetinom.

Za prelijevanje

S medom i bademom: U zdjelici pomiješajte veliku vrhom punu žlicu jogurta sa žlicom meda. Sitno narežite 4 do 6 poprženih badema i umiješajte u smjesu. Posolite i popaprite.
Kušajte s pečenim slatkim krumpirom ili zobenim pahuljicama.

S dimljenim ljutim papričicama: U pire smiksajte 1 chipotle papričicu, 1 češanj češnjaka, 1 žličicu mljevene dimljene paprike, malo soka od limete i velik prstohvat nasjeckanih listića korijandra. Pomiješajte s 2-3 žlice jogurta. Posolite i popaprite.
Kušajte s tacosima sa škampima ispečenim na roštilju.

S limetom i jalapeño papričicama: U malenoj zdjeli pomiješajte vrhom punu žlicu jogurta s malo soka od limete i octa od bijelog vina. Umiješajte velik prstohvat nasjeckanih jalapeño papričica te soli i papra po ukusu.
Kušajte s gazpachom ili uz chili con carne.

Za umakanje

Sa sušenim rajčicama: U pire smiksajte 6 velikih rajčica osušenih na suncu u ulju, 1 češanj češnjaka, ¼ luka ispečenog na roštilju i malo octa od bijelog vina. Pire izlijte u zdjelu pa umiješajte ½ čašice jogurta i 1 žlicu maslinova ulja. Umiješajte nasjeckane listiće peršina i metvice; posolite i popaprite.
Kušajte s integralnim kruhom ili lepinjama

S pečenim češnjakom i vlascem: U zdjelici pomiješajte ½ čašice jogurta sa sokom od ½ limuna i malo octa od bijelog vina. Dodajte nekoliko pečenih češnjeva češnjaka koje ste nasitno nasjeckali. Miješajte dok ne dobijete glatku smjesu pa umiješajte šaku nasjeckanog vlasca. Posolite i popaprite.
Kušajte s mrkvom narezanom na prutiće, hrskavo poprženim komadima kruha ili pilećim krilcima.

Tzatziki: Napravite pire od 1 češnja češnjaka, soka od ½ limuna i malo octa od bijelog vina. Prebacite u zdjelicu i dodajte ½ čašice jogurta i 1 žlicu maslinova ulja. Dobro promiješajte pa dodajte nasjeckani peršin i metvicu, sol i papar.
Kušajte s ploškama krastavca, čipsom od krumpira (najbolje pečenim u vlastitoj pećnici) ili komadima crvene paprike.

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh