Jednostavni i ukusni shakeovi – nakon treninga

Obrok nakon treninga ne može se pojesti prerano, samo prekasno! Zato donosimo 4 brza i jednostavna recepta za obrok koji će vašem tijelu pružiti sve što mu je potrebno nakon vježbanja

Svakom rekreativcu iznimno je važan kvalitetan i prilagođen trening. Kako se omnah nakon tjelesne aktivnosti izrazito brzo nadomješćuju zalihe energije, tako je važno i nadomjestiti aminokiseline odnsno kvalitetnim bjelančevinama osigurati zdravu i odgovarajuću izgradnju mišićnog tkiva.

Autori knjige ‘Prehranim i vježbanjem do zdravlja’ Alma Bunić i David Kuček (u izdanju Mozaik knjige) savjetuju 4 shakea koja možete pripremiti vrlo brzo i jednostavno, a njihov je učinak na tijelo izvrstan. ‘Obrok nakon treninga ne može se pojesti prerano, samo prekasno! Za postizanje cilja, vrijeme obroka iznimno je važno!’, poručuju autori knjige.

CHIA SHAKE
1 banana + 200 ml bademova mlijeka + šaka borovnica + 1 žličica cimeta + 2 žlice chia sjemenki

SPIRULINA SHAKE
1 mrkva + 1 svjež krastavac + 1 jabuka + 1 šalica svježe cikle + 1 žličica meda + 100 ml zobenog mlijeka + 2 žlice praha spiruline + 1 žličica sjemenki konoplje

IRON MAN SHAKE
2 banane + 1 šalica svježeg špinata + 1 žličica chia sjemenki + 1 žlica maca korijena + 2 žlice proteina sirutke + 300 ml vode + 1 žlica praha konoplje

ANTISTRES SHAKE
1 banana + 100 g borovnica + 1 žlica acai praha + 2 žlice proteina sirutke + 300 ml vode + 1 žlica chia sjemenki

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh