6 trikova koji će povrće učiniti ukusnijim

Savjeti koji će vam olakšati gutanje zdrave hrane.

Izbirljivost nije zločin. Ali ako se želite početi zdravije hraniti, postoje načini da vam zdrava hrana predstavlja užitak a ne mučenje. Iako zahtijevaju malo truda, ovi vam trikovi mogu pomoći. Bacite oko na ovih 6 jednostavnih savjeta koji će vam pomoći da prihvatite podjednako zeleno i lisnato povrće.

kids

1. Zaboravite što se mislili dok ste bili klinac

Ako niste okusili povrće još od osnovne škole, sada je vrijeme da to promijenite.

„Vaši okusni pupoljci su osjetljiviji na gorke okuse dok ste dijete“, kaže dr. Georgie Fear, autorica knjige Lean habits for lifelong Weight loss.

To znači, ako vam je brokula imala okus svježe pokošene trave kad ste imali 10 godina, sada bi vam se mogla svidjeti.

surround-yourself-with-healthy-food

2. Okružite se zdravom hranom

Francuzi se nisu rodili s ljubavlju prema puževima, niti Japanci s ljubavlju prema sushiju.

Umjesto toga, zavoljeli su puževe ili sirovu ribu jer je ta hrana dio njihovog prirodnog okruženja, navodi časopis Appetite.

Umjesto da kupujete gotova pakiranja makarona sa sirom ili pohane piletine, opskrbite kuhinju punozrnatom tjesteninom i organski uzgojenom piletinom.

Kad se naviknete na zdravu hranu, poželjet ćete je češće jesti.

hummus-and-carrots

3. Olakšajte si

Ako vas pomisao na sirovu mrkvu sablažnjava, nemojte je jesti. Za početak ih kombinirajte s nečim jako ukusnim, primjerice omiljenim dresingom za salatu, kaže Fear.

Nakon nekog vremena, možda ih odlučite umakati u nešto bogatije hranjivim tvarima, poput hummusa. Ako ostanete na tome, nema problema. Ako vam sirove mrkve ne odgovaraju, nemojte ih jesti.

sweet-tooth

4. Zadovoljite potrebu za slatkim

Iskoristite činjenicu da su ljudi programirani da žude za slatkim. Umjesto da se gušite u sirovom povrću, probajte ga ispeći kako bi se naglasila njegova prirodna slatkoća i učinila ga ukusnijim.

Možda ne vjerujete da prokulice mogu imati okus kao bomboni – ali kada se karameliziraju i postanu hrskave, zaista imaju.

money-on-table

5. Odlučite se za skupu klopu

Istraživanje objavljeno u časopisu Journal of Sensory Studies pokazalo je kako su ljudi koji su hranu platili 50 kn bili zadovoljniji obrokom od onih koji su je platili samo 25 kn, iako su obje skupine jele istu hranu.

Zašto? Skloni smo vjerovanju da je jeftina hrana lošije kvalitete.

Kada ste u mogućnosti, potrošite više novaca na organske rajčice s tržnice, umjesto da kupite one bezukusne u supermarketu. Zbog ove tendencije, možda se isplati vjerovati da je skuplje kvalitetnije.

man-eating-veggies_0

6. Pobrinite se da ste zaista gladni

Prije nego se natjerate da pojedete salatu, pobrinite se da ste gladni.

„Jedna od stvari koju činim sa svakim klijentom je da budu sigurni jesu li zaista gladni“, kaže Fear.

Zašto? Kada vam kruli u želucu, lakše ćete pojesti ono što se nalazi pred vama – čak i veliku zdjelu povrća.

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh