5 zdravih trikova s hranom koji stvarno čine razliku

Zaboravite na rigorozne odluke koje će vam "promijeniti život" i uvedite ove sitne promjene koje će učiniti veliku razliku.

Zamijenite kockice preprženog kruha orasima. Salate bi trebale biti zdravija varijanta prehrane, no unatoč tome, i dalje nerijetko obiluju kalorijama i nezdravim sastojcima. Unaprijedite svoje salate tako da prepečeni kruh narezan na kockice zamijenite orasima koji su ukusni, ali i bogati nezasićenim masnim kiselinama, proteinima, vitaminima i mineralima.

Zamijenite junetinu puretinom. Ne morate odustati od burgera, ali promijenite meso koje u njima jedete. Puretina sadrži samo polovinu zasićenih masti u odnosu na junetinu, a više je nego dovoljno ukusna kako bi bila alternativa bilo kojem jelu koje biste inače spremali od junetine. Polpetice, tjestenina bolognese, dajte si oduška…

Zamijenite grickalice kokicama. Kada vas uhvati želja za grickanjem, posegnite za dobrim starim kokicama. Riječ je o namirnici cjelovitog zrna, bogatoj vlaknima (a što će doprinijeti osjećaju sitosti) koja je zdrava sve dok u priču ne uvaljate maslac i sol.

Ostatak teksta pročitajte na Cosmopolitan.hr.

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh