4 zdrava obroka koja brinu i o vašem zdravlju

Ovi su obroci neusporedivo ukusniji od zdjele žitnih pahuljica

Više vlakana: MEKSIČKI GRAH
Crni grah, luk, češnjak, listići korijandra, limetin sok, kumin i ljuti umak. Gore stavite sir cotija, mladi luk i zapečeni kukuruz. Poslužite s rotkvicama ili jicamom.

Doza likopena: BRUSCHETTA DIP
Cijele mesnate rajčice, češnjak, bosiljak, češnjak, ricotta i mozzarella (ako želite, toplo), nakapajte maslinovim uljem te pospite solju i bosiljkom. Poslužite s grisinima ili pilećim fileom.

Za srce: GUAC S RAKOM
Avokado, luk, češnjak, listići korijandra, ljute papričice i limetin sok. Pospite nasjecknim rakom, listićima korijandra, kukuruzom i morskom solju. Poslužite s jicamom, narezanim krastavcima ili kuhanim škampima.

Niskokalorično: ROMESCO BRAVO
Pečene crvene paprike, luk, svježe paprike, ljuti umak i ocat od sherryja te maslinovo ulje. Pospite bademima i poslužite s grisinima i pilećim fileom s roštilja.

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh