4 namirnice koje snižavaju kolestrol

I kako ih na najbolji način uklopiti u svakodnevnu prehranu.

Određene namirnice smanjuju pojavu srčanih oboljenja tako što snižavaju razinu lošeg LDL kolesterola u krvi. Donosimo vam četiri najbolje namirnice koje će vam u tome pomoći. Ako vam je krvni tlak u pred-hipertenziji (120/ 80), predlažemo da ih uvedete u svoju prehranu.

Grah

Crni grah, crveni, bijeli, smeđi, leća – sve su ovo odlični izvori topivih vlakana. Topiva vlakna su nalik na spužvu koja upija kolesterol i tako ga izbacuje iz tijela.

Već pola šalice graha opskrbit će vaš organizma s 5 do 10 grama vlakana. Idući put kada izađete na ručak u restoran, naručite juhu od leće. Ili ubacite šaku smeđeg graha u umak. Možete napraviti i ukusan prilog tako što ćete crveni grah pomiješati s malo maslinova ulja te začiniti solju i paprom.

Zob

Sve cjelovite žitarice sadrže određenu vrstu vlakna koje se naziva beta-glukan. Mnoge znanstvene studije pokazuju da konzumacija beta-glukana pomaže sniziti LDL kolesterol u krvi, čak i do 7 posto.

Pomiješajte ¼ šalice zobenih pahuljica s pola šalice kefira, šalicom grčkog jogurta i šakom bobičastog voća. Ostavite preko noći u hladnjaku i sljedećeg jutra uživajte u ukusnom doručku.

Zeleni čaj

Sve vrste čaja snižavaju LDL kolesterol, ali brojne studije pokazuju da ispijanje nekoliko šalica zelenog čaja dnevno najbolje snižava razinu kolesterola u krvi.

Ako ne volite okus zelenog čaja, istisnite u njega par kapi limunova soka. Kiselina će smanjiti travnati okus koji vam smeta.

Orašasti plodovi

Bogati su vlaknima, zdravim masnoćama, proteinima i brojnim vitaminima i mineralima. Iako svi orašasti plodovi snižavaju kolesterol u krvi, nedavni izvještaj potvrdio je da pistacije učinkovito snižavaju ukupan kolesterol.

Ako vam šaka pistacija zvuči dosadno, napravite vlastiti miks orašastih plodova.

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh