3 najbolje stvari za vašu dijetu u ovoj godini

Ni jedna od njih ne uključuje riječ "kelj".

Više od polovice novogodišnjih odluka vrti se oko zdravije prehrane, gubitka težine ili vježbanja, stoji u istraživanju koje je 2016. napravio Aldi. Manje iznenađujući podatak je da samo 9 posto ispitanih izdržalo s odlukom kroz godinu.

Ti statistički podaci nisu veliki. No, postoje određene taktike koje možete implementirati kako bi se čvrsto držali odluka. Ovdje su tri koje provjereno djeluju.

Spavajte više
Čekaj, što? Ako ne spavate dovoljno, bilo u pogledu kvalitete ili količine, to vas može pokolebati u ustrajnosti na vježbanju ili u prehrani.

Studija objavljena 2016. u European Journal of Clinical Nutrition otkriva da su oni koji su spavali manje od 5 i pol sati po noći jeli 385 kalorija više sljedeći dan. Da dodamo soli na ranu, lošije se i hrane. Umjesto proteina, biraju namirnice bogatije praznim kalorijama.

Usredotočite se na ponašanje, a ne na ishod
Postavite cilj, ali onda radite na njemu i pokušajte utvrditi pravila potrebna za postizanje tog cilja. Primjerice, ako imate cilj smršaviti, pokušajte odrediti realan rok za to (pod pretpostavkom da gubite oko 1 kg tjedno).

Onda obratite pažnju na sve stavke do tog cilja: izbacite gazirane napitke iz prehrane, jedite proteine u svakom obroku, napunite pola tanjura s povrćem itd…

Prestanite se mučiti s hranom
Jedenje bi trebao biti ugodan čin. Hrana nam daje više od prehrane. Ona hrani naše tijelo i um energijom. Ona povezuje ljude. I na kraju dana, niti jedan obrok (ili hrana) neće spriječiti vaš uspjeh. Ako odete van s prijateljima, popijete nekoliko piće ili dimljenih rebaraca više, stavite to iza sebe. Već se sljedeći dan usredotočite na ono što možete učiniti da krenete naprijed. Usredotočite se kamo idete, a ne gdje ste bili.

Komentari

▲ Povratak na vrh