Što je to ‘lagani tjedan’ i bih li ga trebao uvesti?

Malo smo se umorili? Samo opušteno... Sav taj trud da održite tijelo u top-formi lako izmori čovjeka

Lagani tjedan uključuje smanjenje tereta i intenziteta vježbi u korist broja ponavljanja i oporavka.

Bez adekvatnog odmora, počinje se smanjivati sposobnost vašeg tijela da proizvede silu i više ne vidite rezultate. Čak i ako se mišići osjećaju dobro, velike težine opterećuju vaš živčani sustav, odgovoran za niz funkcija u organizmu. Ako je taj sustav “spaljen”, svakodnevno ćete se boriti za energiju i koncentraciju.

Ubacite lagani tjedan nakon svakog četvrtog tjedna treninga. Možda je pravo vrijeme da taj tjedan bude baš jedan od ovih postblagdanskih; kombiniranje alkoholnih večeri s teškim treninzima siguran je put ka pregorijevanju.

Ne znate kako povući ručnu?

Evo nekoliko savjeta: lagani tjedan ne znači da trebate zabušavati jer i takav tjedan treba dati rezultate.

SMANJITE Radite upola lakšim teretima nego normalnim tjednima.

USPORITE Kad radite HIIT, pazite da vam srčani ritam ne prelazi 70 posto brojke koju inače “hvatate”.

PROMIJENITE Iskoristite ovaj tjedan kako biste odradili neke nove vježbe ili se bavili novim aktivnostima.

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh