Riješite se deset kilograma viška

Redovito vježbajte, smanjite unos ugljikohidrata, povećajte unos bjelančevina, unosite nezasićene masti i sve to u 5-6 dnevnih obroka. Bez promjene prehrambenih navika teško ćete izgubiti suvišne kilograme.

Kako je skidanje suvišnih kilograma isključivo stvar prehrane, ne postoje vježbe koje će same po sebi “topiti” mast. Naravno da povećana fizička aktivnost podrazumijeva i veću potrošnju energije, ali ako se ta razlika unese hranom i pićem, ne samo da se kilogrami neće gubiti nego može doći i do njihova povećanja.

Vježbe koje bi bile preporučljive jesu kompleksni pokreti izvođeni visokim intenzitetom. Visok intenzitet rada zahtijeva i dulji oporavak, što za rezultat ima dulju, a samim time i veću potrošnju energije nakon treninga. Dakle, to su vježbe slobodnim utezima kombinirane s visokointenzivnim serijama kompleksnih pokreta (skipovi, poskoci, burpiji, zasuci, izbačaji…). Opisivati kako i koliko ih izvoditi bilo bi previše opširno, ali u gotovo svakom MH ima govora o tome, pa vjerujemo da i iz toga možete nešto naučiti. Što god izaberete od nekih sistema koje smo spominjali, pokazat će rezultate.

Smanjite unos ugljikohidrata, povećajte unos bjelančevina, unosite nezasićene masti i sve to u 5-6 dnevnih obroka. Jer, bez promjene prehrambenih navika teško ćete izgubiti suvišne kilograme. Osim toga, valja napomenuti da vaga nije relevantna mjera gubitka masnih naslaga. Ako treningom dobijete tonus mišića i malo mišićne mase, a izgubite isto toliko “balasta”, vaga će pokazivati isto stanje iako ćete izgledati bolje i imati manje sala.

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh