Razlika između matcha zelenog čaja i običnog?

Japanski čaj sadrži tri puta više epigalokatehina galata, snažnog antioksidansa, nego uobičajeni zeleni čaj. Matcha čaj sadrži teanin, aminokiselinu koju se povezuje s poboljšavanjem kognitivnih sposobnosti.

Kao što već vjerojatno znate, uobičajeni je zeleni čaj jako dobar za zdravlje: znanstvenici vjeruju da pomaže sniziti rizik šećerne bolesti, visokog krvnog tlaka i kolesterola. “Matcha čaj sličan je nabrijanom zelenom čaju”, kaže dijetetičar Jim White s američke Akademije prehrane i dijetetike.

Razlog se krije u tome što taj japanski čaj sadrži tri puta više epigalokatehina galata, snažnog antioksidansa, nego uobičajeni zeleni čaj. Osim toga, matcha čaj sadrži teanin, aminokiselinu koju se povezuje s poboljšavanjem kognitivnih sposobnosti. Kada je o pripremanju riječ, matcha čaj ne može biti jednostavniji. Ne morate se brinuti čak ni o bacanju mokre vrećice.

Nakon berbe, lišće se suši i melje u sitan prah koji se umiješa u vruću vodu. Kako biste pripremili šalicu čaja, zakuhajte 1,2 dl vode. Pomiješajte 2 žličice organskog matcha koncentrata s 4 žlice vode sobne temperature dok se ne stvori glatka smjesa. Na kraju, umiješajte je u vruću vodu. Napitak će biti slatkast. A uz 66 miligrama kofeina na 2,5 dl pripremljena čaja jači je nego crni čaj, a slabiji od šalice kave.

Komentari

▲ Povratak na vrh