Kojom brzinom izvoditi potiske s prsa?

Kod vježbača koji su izvodili potisak s prsa šipkom brzinom od otprilike jedne sekunde po ponavljanju izmjeren je veći napredak u snazi nego kod onih kojih su potisak izvodili dvostruko sporije.

Polagano i ravnomjerno izvođenje važno je za pravilnost forme pokreta, ali vježbu se može izvoditi i presporo: mogli biste se umoriti prije nego što uopće dosegnete potencijal mišića za rast. U nedavno objavljenom španjolskom istraživanju, kod ispitanika koji su izvodili potisak s prsa šipkom brzinom od otprilike jedne sekunde po ponavljanju izmjeren je veći napredak u snazi nego kod onih kojih su potisak izvodili dvostruko sporije.

“No, za najbolje rezultate trebali biste mijenjati i brzinu i opterećenje”, kaže Tyler English, autor knjige The Natural Bodybuilding Bible. On preporučuje da varirate treninge: uključite dane izvođenja srednjom težinom/umjerenom kilažom (serije s 8 do 15 ponavljanja i težinom od 50 do 65 posto vašeg 1-rep maxa), brže/teže dane (6 do 8 ponavljanja uz 65 do 80 posto vašeg 1-rep maxa, brzinom kojom vježbu još možete izvoditi sigurno) te dane uz umjerenu brzinu izvođenja/veću težinu (5 do 6 ponavljanja uz 80 do 95 posto vašeg 1-rep maxa).

Komentari

▲ Povratak na vrh