Imam deset kilograma viška, kojim bih se vježbama mogao najlakše riješiti debljine?

Želite smršaviti, ali ne znate točno kako biste to napravili? Je li dovoljno samo vježbati ili treba promijeniti i prehranu? Koje vježbe raditi?

Kako je skidanje suvišnih kilograma isključivo stvar prehrane, ne postoje vježbe koje će same po sebi “topiti” mast. Naravno da povećana fizička aktivnost podrazumijeva i veću potrošnju energije, ali ako se ta razlika unese hranom i pićem, ne samo da se kilogrami neće gubiti nego može doći i do njihova povećanja.

Vježbe koje bi bile preporučljive jesu kompleksni pokreti izvođeni visokim intenzitetom. Visok intenzitet rada zahtijeva i dulji oporavak, što za rezultat ima dulju, a samim time i veću potrošnju energije nakon treninga. Dakle, to su vježbe slobodnim utezima kombinirane s visokointenzivnim serijama kompleksnih pokreta (skipovi, poskoci, burpiji, zasuci, izbačaji…).

Opisivati kako i koliko ih izvoditi bilo bi previše opširno, ali u gotovo svakom časopisu Men’s Healtha kao i ovdje na portalu ima govora o tome, pa vjerujemo da i iz toga možete nešto naučiti. Što god izaberete od nekih sistema o kojima se piše, pokazat će rezultate.

Promjene u prehrani

Općenito govoreći, smanjite unos ugljikohidrata, povećajte unos bjelančevina, unosite nezasićene masti i sve to u 5-6 dnevnih obroka. Jer, bez promjene prehrambenih navika teško ćete izgubiti suvišne kilograme. Osim toga, valja napomenuti da vaga nije relevantna mjera gubitka masnih naslaga.

Ako treningom dobijete tonus mišića i malo mišićne mase, a izgubite isto toliko “balasta”, vaga će pokazivati isto stanje iako ćete izgledati bolje i imati manje sala.

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh