5-minutni trening kojeg možete napraviti – čim se probudite

Ne samo da će vas opustiti i napuniti energijom nego će i potaknuti topljenje masnoća

Prvo što ujutro valja obaviti (nakon mokrenja, naravno) jest “otključati” zglobove i ubrzati srčani ritam; to će vas opustiti, napuniti energijom i potaknuti topljenje masnoća.

Možda će vam zazvučati čudno (ili naporno), ali zamah girjom vježba je kojom možete početi dan: aktivira cijelo tijelo, u punom spektru pokreta, jača hvat i pogađa noge, mišiće corea i – pluća. Uzmite girju od 10 kg (ili 20, ako ste spavali punih 8 sati) i napravite 100 zamaha; isprsite se, držite glavu uspravnom, stisnite gluteuse.

Nemate girju? Napravite kružni trening bez utega: 50 čučnjeva, 25 sklekova i po 30 izdržaja u gimnastičkoj poziciji na leđima (odignutih nogu i ramena), Supermen izdržaja (na trbuhu, s ispruženim i od poda odignutim rukama i nogama) i običnog izdržaja.

Ali ako se budite ukočeni, nemojte pretjerati – radije odradite nekoliko vježbi dinamičkog zagrijavanja.

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh