Natjecanje na ergometru?

Ako vam se trčanje na traci počelo činiti previše "mehaničko", natječite se sami sa sobom – a ne sa susjedom – postavljanjem višestrukih osobnih ciljeva prije nego što stanete na spravu.

Kad god netko stane na ergometar do mene, potajno se s njim počnem utrkivati.

Mislite da trčanje na mjestu nije dovoljno napeto? Nema ničeg lošeg u prihvaćanju natjecateljskog nagona, kaže dr. Joel Fish, koji vodi philadelphijski centar za sportsku psihologiju. No tako je sve dok ne ulažete previše emocija u ishod te “utrke”.

Riskirate da se osjećate drugorazredno na kraju tjelovježbe – osoba do vas mogla bi istrčati vrijeme maratona. Povrh svega, kad vam je jedini fokus pobjeđivanje, možete minirati svoja postignuća ignoriranjem tempa i forme, upozorava Fish.

Ako vam se trčanje na traci počelo činiti previše “mehaničko”, natječite se sami sa sobom – a ne sa susjedom – postavljanjem višestrukih osobnih ciljeva prije nego što stanete na spravu. To vam omogućuje uspjeh na različite načine umjesto da budete opsjednuti jednim konačnim rezultatom. Pokušajte premašiti svoj rezultat na kilometar, poboljšajte brzinu ili trčite 30 i više minuta bez zaustavljanja.

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh