U čemu griješite kad radite vježbe po programu s aplikacije?

Moramo vas razočarati - griješite u samom startu! No, nikad nije kasno popraviti stvari

Radim vježbe za bicepse po programu s aplikacije i nakon mjesec dana primjećujem napredak, ali ni blizu predviđenom. Pritom, upala mišića ne prolazi. U čemu griješim?

Prva pogreška koju ste napravili jest odabir programa po kojem vježbate. Takvi, takozvani “opći programi” vježbanja, ne moraju odgovarati svakom pojednicu, odnosno početniku. Oni su, pretpostavljamo, osmišljeni tako da odgovaraju većini početnika, ali ne svima. Stoga takvi pogrami nikada potpuno ne mogu zamijeniti program osmišljen za vas, to jest program koji odgovara vašim prohtjevima i mogućnostima – izradu programa treninga radije prepustite stručnjaku.

Činjenica da imate upalu mišića od prvog dana govori nam da je taj plan treninga previše težak i naporan za vas. No ako vam vježbe ipak odgovaraju i ne želite odustati od tog plana treninga, pokušajte ga ipak malo promijeniti. U početku smanjite broj ponavljanja i serija, a ako je to potrebno, izbacite pojedine vježbe iz programa.
Kad nakon nekog vremena ojačate, postupno povećajte broj ponavljanja u serijama te broj serija, dok ne dođete do početnog dijela programa. Potom nastavite pratiti program do kraja, ali dopustite si slobodu da ga promijenite ako vam neki njegov dio opet bude previše naporan.

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh