Tajne kaskadera: kako se snaći u 3 vrlo opasne životne situacije?

Što ako stvarno morate skočiti s neke zgrade da biste spasili svoj život, ili vas napadne neki kriminalac i morate se braniti...? Jedan od najpopularnijih holivudskih kaskadera ima provjerene savjete

Bobby Holland Hanton radi kao kaskader: prima udarce, pada sa zgrada, hoda po vatri – za drugoga. Sasvim sigurno ga niste primjetili u primjerice, ‘Igri prijestolja’ i filmu’ Thor: Ragnarok’, no upravo on je izveo većinu vratolomija i opasnih scena. Ali Hanton je sretan – i uvijek spreman – snimati scene umjesto velikih zvijezda. 
“Znam koliko je volje potrebno za povratak nakon velikih padova. To nije posao za svakog”, kaže Hanton. Kad mi kažu: “Čovječe, lud si, ja to nikad ne bih napravio”, meni je to najveća satisfakcija. Tada znam da radim nešto posebno.”
Nama je pak otkrio kako se snaći ako vas život doista okrutno izazove da – skočite sa zgrade, razvijete ljudsku zastavu ili da primite lažan udarac u bradu!

 

Skok sa zgrade
Težina 3

1/ Budite mirni
Imate malo vremena, stoga ostanite pribrani: ne mašite rukama i ne paničarite. Budite usredotočeni.

2/ Ostanite opušteni
“Pritisnite bradu na prsa, a torzo neka ostane uspravan”, savjetuje Hanton. Koljena ne smiju ostati “zaključana” jer će vas u suprotnom slijetanje gadno zaboljeti.

3/ Sklupčajte se
Rasporedite snagu udarca tako da se sklupčate i pri doskoku napravite kolut, amortizirajući udarac bočnim leđnim mišićima. Izgledat ćete cool.

 

Razvijte ljudsku zastavu
TEŽINA: 10

1/ Napnite se
Ova će vam vježba “razigrati” bicepse, leđne i mišiće corea. Prije nego pokušate izvesti zastavu, jačajte mišiće bočnim izdržajem i širokim zgibovima.

2/ Uhvatite se
“Uhvatite se za šipku kako vam najviše odgovara, otprilike dvostruko šire od širine ramena”, savjetuje Hanton.

3/ Dizanje zastave
Zaključanih laktova i napetih mišića corea, odbacite se nogama u stranu i prema gore. Laktovi neka ostanu zaključani dok podižete noge. Lepršajte na vjetru, bolje ćete izgledati. (Sarkazam, sarkazam…)

 

Primite lažni udarac
TEŽINA: 4

1/ Budite mirni
Imate malo vremena, stoga ostanite pribrani: ne mašite rukama i ne paničarite. Budite usredotočeni.

1/ Uočite znakove
Prije nego što vas udari, protivnik će “telefonirati” namjeru: napet će mišiće, uvući ramena ili stisnuti zube. Neka dobro uvježba te znakove.

3/ Zastranite
Perifernim ćete vidom zamijetiti šaku kako putuje prema vašem licu. Naglo okrenite vrat u suprotnom smjeru, fingirajući udarac. Savršeno!

Ilustracije STEVE SANFORD

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh