Seks 0 – 24!

Da, moguć je seks 0 – 24! Uz otvoren um i mnogo prakse, možete biti spremni za akciju po cijele dane (i noći). Naučite kako udvostručiti svoju seksualnu izdržljivost i podarite sebi i njoj cjelodnevni orgazam.

Seksualna edukatorica Vicky Smith koja vodi Embrace Massage tvrdi da su tantrička načela savršeno kompatibilna s užurbanim životom 21. stoljeća. “Ona se odnose na dizanje užitka na maksimum”, ističe. “A tko to ne želi?”

Vježbe koje Vicky navodi povećat će vam seksualnu snagu i osjetljivost. “Za nekoliko mjeseci možete majstorski svladati tehniku i postizati orgazme koji traju cijeli dan.”

1. FAZA

UDVOSTRUČITE SVOJU SEKSUALNU IZDRŽLJIVOST

Najprije morate izbjeći nezgodan dio. To se postiže tehnikama disanja i jačanja mišića. Sjednite. “Sjedeći ravnih leđa, ruke položite na trbuh”, upućuje V. Smith. Oštro udahnite kroz nos te, kako izdišete, uvucite trbušne mišiće. U isto vrijeme podignite svoje testise i penis.” Samosvjesnost je prirodna, no nitko od vas ne traži da ovo izvodite u javnosti (štoviše, inzistiramo da to ne činite!). Cijeli niz ponovite 36 puta na dan ili svaki drugi dan – i to činite dva tjedna. Zahvaljujući ovoj vježbi moći ćete kontrolirati svoje uzbuđenje usporavanjem otkucaja srca – dopuštajući da se osjet produlji.

Zatim ćete ojačati svoj pubococcygeus, mišić što povezuje stidnu kost sprijeda s trticom straga, a može vam dati kontrolu nad vlastitim klimaksom. Vježbe za PC izvodite 2-3 puta na dan iduća dva tjedna. “Udahnite i izdahnite kontrahirajući pubococcygeus tako da ga povučete prema svom tijelu”, opisuje V. Smith. Svaki put ponavljajte 2 minute kako biste stekli puno veću kontrolu nad svojim orgazmima.”

2. FAZA

ŠIRITE LJUBAV

Sljedeća se tehnika zove hladno privlačenje. Ono reciklira osjetilne senzacije tijekom seksa te ih šalje u optjecaj cijelim tijelom. Da, zvuči čudno, no V. Smith obećava orgazmički val užitka koji će vam se kralježnicom uspeti sve do mozga. Također se može primijeniti i kao oblik ispusnog ventila kad osjećate “jeburluk” – onu čudnu nabrijanost na seks dan nakon što ste popili koju čašicu više.

Udahnite i kontrahirajte pubococcygeus te mišiće koji vam podižu testise. Opustite se pa ponavljajte dok ne osjetite trnce u tim mišićima. Stisnite i stražnjicu te zamislite kako privlačite energiju u svoju kralježnicu vodeći je prema gore te spuštajući niz prednji dio tijela. “Kada dosegne vašu glavu, osjetit ćete orgazam cijelog tijela”, uvjerava V. Smith. Ponavljajte dok ne osjetite kako vam sijeva u glavi. Možda će biti potrebno 10 minuta, no kada dođete do toga, imat ćete prekidač za zadovoljstvo koji će vam omogućiti ultrasenzitivnu navalu osjeta čak i kad ne budete doista seksualno uzbuđeni.

3. FAZA

CJELODNEVNI ORGAZAM

Sad kad kontrolirate fiziološke komponente orgazma, možete to primijeniti tijekom seksa. Osjećat ćete navale uzbuđenja – opet, opet i opet – a da nikad ne ejakulirate. “To je ključ multipliciranja orgazma”, kaže V. Smith.

U ovoj je fazi teže kontrolirati rast uzbuđenja, stoga će biti potrebni tjedni, ako ne i mjeseci prakse. Da biste počeli, morate biti potpuno uzbuđeni, ali negdje prije točke s koje više nema povratka. “Tijekom seksa udahnite i kontrahirajte PC mišiće te stisnite guzove”, kaže V. Smith.

Svaki se put usredotočite na privlačenje energije gore uz kralježnicu pa spuštanje niz prednji dio tijela. Udahnite kao kad u teretani izvodite ponavljanja. Potom bradu podvucite na prsa; erekcija će vam lagano oslabjeti. Ponovite 6 do 10 puta, sve dok ne osjetite toplo bockanje i golicanje – nešto poput statičnog orgazma. S vremenom će vam vaša moć kontrole omogućiti da trajete koliko god želite – pa i 24 sata, ako toliko uspijete ostati budni.

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh