Plivajte kao riba u vodi

Većina ljudi misli da ste "ravni" kad plivate, no dobri se plivači u vodi rotiraju s jedne na drugu stranu, zahvaljujući čemu se jača core. No da biste osigurali sve te koristi, morate se potruditi.

Više od 50 posto ispitanica odabralo je plivanje kao svoj omiljeni rekreativni sport na otvorenom. Dobar izbor – plivanje je nenadmašna kardiovježba. Vježbate u vodi, što znači da je to oblik treninga s otporom, zahvaljujući čemu radite ne samo na izdržljivosti nego i na snazi.

Jedna od brojnih koristi od plivanja jest i ta što je ono puno blaže prema zglobovima od trčanja. Plivanje poboljšava fleksibilnost: dobar je plivački zamah dug i teče glatko, što izduljuje mišiće. Što ste fleksibilniji, to brže plivate. Tjera vas da se protegnete jer želite li plivati brže, morate biti fleksibilni.

Većina ljudi misli da ste “ravni” kad plivate, no dobri se plivači u vodi rotiraju s jedne na drugu stranu, zahvaljujući čemu se jača core. No da biste osigurali sve te koristi, morate se potruditi: plivanje jednom tjedno nije dovoljno. Voda je “strani” medij, stoga što više vremena provedete u njoj, to bolje. Osim toga, plivanje će vas naučiti disciplini i upornosti.

Preporučujemo

Komentari

▲ Povratak na vrh