Zaustavite znojenje nakon treninga pomoću znanstveno dokazanih savjeta

Ostanite cool i suhi na putu iz teretane do uredu.

Ubaciti vježbanje u natrpani dnevni raspored samo je pola posla. Ostatak brige spada na to kako doći iz teretane do radnog mjesta a ne kupati se u znoju. Izbjegnite biti najznojnija osoba u uredu uz pomoć savjeta Mikea Tiptona, stručnjaka za termoregulaciju na engleskom Sveučilištu u Portsmouthu.

Kontrolirajte temperaturu tuša
Čim ste završili trening, skočite pod tuš s temperaturom vode malo ispod tjelesne temperature. Vrući tuš će samo podignuti toplinsko opterećenje tijela. Možda ćete biti u iskušenju da se otuširate ledenom vodom, no niske temperature tek privremeno pružaju rashlađenje, kaže Tipton. Krvne žile na površini kože se zatvaraju, što je zamka za toplinu unutar vašeg tijela, te posljedično izaziva znojenje.

Nosite udobnu odjeću
Nosite ugodnu, laganu odjeću nakon tuširanja kako bi vaš znoj prirodno isparavao, kaže Tipton. Pamučne majice su prozračne i omogućuju da se vaš znoj hladi umjesto da se namačete u njemu. Dodatna korist: ostavite košulju izvučenu iz hlača sve dok ne dođete do ureda.

Koristite pravi proizvod za kosu
Riješite se svih styling gelova. Umjesto toga, koristite lagane preparate za zadržavanje hidratacije u kosi.

Ohladite zapešća
Ako se stalno borite ostati rashlađeni 20 minuta nakon tuširanja, zaustavite protok znoja držeći zapešća pod hladnom tekućom vodom. Glavni krvne žile nalaze se na površini kože, što pomaže da se brže rashladite, kaže Tipton.

Hidratizirajte kožu (ali ne odmah)
Ne posežite za hidratacijskim kremama za lice odmah nakon tuširanja; umjesto toga pričekajte 30 minuta dok se temperatura tijela ne uravnoteži.

Komentari

▲ Povratak na vrh