Kako se prestati znojiti nakon treninga

Ostanite cool i suhi na putu od teretane do posla.

Vještina uvrštenja treninga u pretrpani raspored samo je pola bitke. Još uvijek morate pronaći način kako se iz teretane vratiti u ured bez znojenja. Izbjegnite titulu “uredske fontane” uz pomoć ovih savjeta dr. Mikea Tiptona, stručnjaka za temperaturnu regulaciju na Sveučilištu Portsmouth u Velikoj Britaniji.

Pazite na temperaturu vode dok se tuširate

Čim završite s treningom bacite se pod tuš, a temperatura vode neka bude malo niža od tjelesne temperature. Vruća voda će vas samo dodatno zagrijati. Možda ćete doći u napast da se otuširate u ledenoj vodi, ali hladne temperature će vas samo privremeno rashladiti. Krvne žile ispod kože zatvore se  i tako zarobe toplinu u tijelu što uzrokuje prekomjerno znojenje.

Nosite udobnu odjeću

Nosite široku, laganu odjeću nakon tuširanja kako bi znoj mogao ishlapiti, kaže Tipton. Pamučne majice su porozne i propuštaju zrak zbog čega će vas znoj rashladiti umjesto da vam se upija u kožu. Za dodatnu dobrobit, nemojte majicu ugurati u hlače dok ne stignete do ureda.

Koristite pravo sredstvo za kosu

Bacite uobičajene gelove za kosu. Umjesto njih upotrebljavajte sredstvo koje odbija vlagu sa kose.

Rashladite zapešća

Ako se i 20 minuta nakon tuširanja još znojite, zaustavite to tako što ćete staviti zapešća pod mlaz hladne vode. Na tom području se nalaze velike krvne žile, pa će vas ova metoda brže rashladiti.

Hidratizirajte kožu (ali ne odmah)

Nemojte odmah nakon tuširanja nanijeti sloj kreme ; umjesto toga pričekajte 30 minuta dok vam se temperatura tijela ne stabilizira.

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh