Kako se na odmorištu dobro rastegnuti?

Vrijeme je intenzivnog spajanja i putovanja pa nije zgorega upozoriti na zdrave navike. Nakon višesatnog sjedenja u raznim prometalima, savjetujemo na svakom odmorištu ili u zgodnim trenucima u avionu ili vlaku rastegnuti tijelo i to ovako...

Nakon što izađete iz zahoda na benzinskoj (sretno vam bilo!), odradite ove tri vježbe:

  1. Zamasi nogom

Držeći ruke na automobilu, zamahujte nogom naprijed-natrag, držeći mišice corea napetima. To će dobro rastegnuti vaše kvadricepse i tetive, koje se nakon duljeg razdoblja sjedenja skraćuju.
Korist: kada dobro rastegnete mišice, i vaša će vam leđa biti i te kako zahvalna.

  1. Rastezanje listova i zglobova

Nakon dulje vožnje listovi će vam se stisnuti, a zglobovi mogu oteknuti. Najgori scenarij: krvni ugrušci u listovima. Ponovno stavite ruke na automobil, jednom nogom zakoračite naprijed (lagano savijte koljeno), a drugom unatrag (prsti neka gledaju ravno). Zadržite, pa zamijenite noge.
Korist: odradite li ovu vježbu, potkoljenice vam neće oticati i izbjeći ćete “mravce” u nogama.

  1. Rastezanje prsnih mišica

Stanite između otvorenih automobilskih vrata i automobila, jednom rukom oslonite se o gornji dio vrata i, držeći tijelo u ravnini i stopala na mjestu, nagnite se prema naprijed i tako rastegnite prsne mišice.
Korist: rastežući prsne mišice i prednji dio ramena, smanjit ćete bol u vratu i pritisak na živce i krvne žile koje hrane vaše ruke i gornji dio leđa.

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh