Boje su u nama

Nijansa između pospane crvene i energične plave idealna je za opuštanje, kaže dr. Sally Augustin. To bi moglo pomoći i vašim vezama: ljudi se bolje slažu pod zlatno-bijelim svjetlom.

Uključite LED svjetlo što mijenja boju i postanite zdraviji, sretniji čovjek.

Razbudite svoj mozak: PLAVO OBOJENO BIJELO SVJETLO

Prirodno sunčano svjetlo sadrži plave nijanse koje potiskuju hormone sna, kaže dr. Tracy Bedrosian s Instituta Salk. U švicarskoj je studiji plavo obojeno svjetlo pomoglo muškarcima da brže reagiraju i osjećaju veću budnost. Taj suptilan ton uključite ujutro te na radnome mjestu.

Brže usnite i manje se meškoljite u krevetu: CRVENO ILI JANTARNO SVJETLO

Prije paljenja svjetla crvene nijanse zalazećeg sunca potiču lučenje hormona sna i pomažu ljudima da se smire. To možete i lažirati: namjestite svjetlo tako da dva sata prije odlaska na spavanje postupno postaje crvenije, kaže dr. Richard Hansler sa Sveučilišta John Carroll.

Opustite se s prijateljima i obitelji: ŽUTO SVJETLO

Nijansa između pospane crvene i energične plave idealna je za opuštanje, kaže dr. Sally Augustin, osnivačica konzultantske tvrtke Design with Science. To bi moglo pomoći i vašim vezama: ljudi se bolje slažu pod zlatno-bijelim svjetlom, otkriva dr. Augustin.

Potaknite kreativnost i razbijte mentalne blokade: ZELENO OBOJENO SVJETLO

Zapeli ste u rješavanju problema? Razmislite pod omiljenom nijansom Majke Prirode. Ljudi izloženi zelenom svjetlu prije kreativnih zadataka imali su bolje rezultate nego oni koji su bili pod drugim nijansama, navode njemački i američki znanstvenici. —LILA BATTIS

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh