5 načina da izbjegnete jet lag

Pisac Michael Williams objašnjava kako se uskladiti sa suncem, na bilo kojem dijelu planete se nalazili.

Svi – pa čak i NASA – nude savjete kako izbjeći probleme pri mijenjanju vremenskih zona. Osobno godišnje prevalim više od 200.000 kilometara i uprkos svakoga se dana budim svjež i spreman za nove poslovne izazove.

1/ Spavajte dok putujete. Ne trudite se u avionu ostati budni kako biste pojeli još jedan loš ručak i pogledali još jedan loš film. Spavajte koliko god možete, u oba smjera. Probajte tražiti sjedalo do prozora kako bi vam suputnici što manje smetali. Ako treba, stavite na oči masku za spavanje, a na uši slušalice s tehnologijom poništavanja buke. Slatki snovi!

2/ Nazdravite. Ali vodom. Zaboravite alkohol, samo ćete bespotrebno gubiti tekućinu. Osim toga, čemu riskirati mamurluk ako ne dolazi nakon divljeg noćnog izlaska?

3/ Prilagodite se. Prvi je dan ključan, odmah se prebacite na lokalno vrijeme. Progurajte dan i idite spavati poput ostalih – što dulje izdržite, to će vam sljedeći dan biti normalniji.

4/ Zaboravite krevet. Ako ste u hotelskoj sobi, a još nije ni blizu vrijeme za spavanje, maknite se od kreveta. Ako samo sjednete na krevet, gotovi ste!

5/ Dođite sebi. Kad se vratite s putovanja, ubacite se u stari ritam. Što dulje sebi dopustite da se ponašate kao u drugoj vremenskoj zoni, to će povratak u normalu biti teži.

Michael Williams je osnivač muškog lifestyle bloga A Continuous Lean.

Komentari

▲ Povratak na vrh