U mislima već na startu maratona u New Yorku!

Mario Malčak, naš kandidat za prestižni New York City maraton, gotovo je izgorio od želje i uzbuđenja jer je utrka toliko blizu (3. studenog) pa je morao malo 'stati na loptu'...

Tjedan dana uoči mog odlaska na New York City maraton treninzi su planirano morali biti sve laganiji i laganiji. To je tzv. vrijeme odmora pred utrke.

Tako smo u ponedjeljak u Trčaoni trčali 45 minuta na konverzacijskom tempu 5:42. U srijedu smo, pak,  imali dionice nakon rastrčavanja od 1 km, odnosno, trčali smo 5 x 1 km na 4:40 min/km, s pauzom između serija 1-2 min hodanja, te rastrčavanjem nakon zadnje serije od 10 min. Svi koji se spremali za Ljubljanu i Ljubljanski maraton (održani ovaj vikend) u petak su trčali 15 km na ciljnom tempu maratona, a kako je meni maraton tjedan dana kasnije ja sam trčao 21 km. Iako je u planu bio tempo 5:30 samoinicijativno sam ga malo ubrzao u želji da postignem negativni split. Uspio sam u svojoj želji, ali sam malo prebrzo išao u odnosu na ciljani tempo pa mi je prosjek bio 4:51, a to zači da sam si neplanirano spustio PB na dužini polumaratona na 1:41:58. Inače stari PB (personal best) bio mi je 1:55. Definitivno idući tjedan trebam sve puno sporije da se ne preforsiram posljednje dane prije utrke, ali u ovim novim Saucony Triumph ISO 5 tenisicama kao da letim. 


U Biotreningu sam u utorak odrađivao snagu i to s naglaskom na gornji dio tijela dok su u četvrtak na red došle noge. Iako mi je trening u utorak bio poprilično jak, četvrtak je bio sasvim lagan, gotovo bih na nazvao razgibavanjem. Idući tjedan su nam prema programu također lagani treninzi kako bi se samo malo aktivirali mišići i ostali u funkciji bez ikakvog pretjerivanja – uoči samog maratona.

Ovaj tjedan mi je počelo dolaziti do mozga da uskoro krećem u New York i lagano postajem sve uzbuđeniji. Počeo sam s pripremama i ostatka svog boravka tamo; planiranje razgleda, atrakcija, muzeja, kazališta… toliko toga ima u ponudi da je nemoguće sve popratiti. Istodobno bi htio što više toga, a s druge strane ne smijem si stvarati pritisak i izmoriti se – posebno prije same trke, tako da ću barem većinu toga planirati tek nakon maratona. 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Mario (@shekyzg) on Oct 23, 2019 at 12:01pm PDT

Preporučujemo

Komentari

▲ Povratak na vrh