Prvi dan u New Yorku i suočavanje s realnošću

Iza Maria Malčaka prvi je dan u New Yorku i inicijalno uzbuđenje od puta lagano se smiruje. U trenutku kada je poletio iz Zagreba suočio se po prvi put s realnošću i osjećajem da je došao TAJ trenutak za koji se pripremao više od šest mjeseci

Od samog početka puta, odnosno polijetanja aviona na relaciji Munchen – NYC sve je bilo u znaku maratona jer su maratonci iz cijele Europe popunili više od pola aviona.

I grad diše u znaku ove veličanstvene utrke. Od reklama u podzemnoj i na autobusima do mnoštva trkača rekreativaca po ulicama grada, ali i tisuća turista koji si došli kao i ja trčati ovaj prestižni maraton. Baš kao i ja, i oni koriste vrijeme prije utrke da bi razgledali što više turističkih atrakcija.

Gdje god se okreneš možeš vidjeti trkače u službenim majicama i jaknama New York City maratona. Iskreno, razmišljao sam kako će me sigurno ponijeti atmosfera oko maratona i povećati još više pritisak koji sam osjećao na putu prema NY. Ali, upravo suprotno – baš me umiruje gledati sve te zaljubljenike u trčanje koji, baš kao i ja, koriste svaki slobodan trenutak da istraže ulice Velike jabuke.

Prvi dan boravka u New Yorku odlučili smo iskoristiti maksimalno za razgledanje, tako da smo već ujutro ‘odradili’ pješačku turu po Wall Streetu nakon čega smo išli na izlet brodom na Statue of Liberty a potom na Ellis otok i obilazak Muzeja imigracije. Potom smo obišli Skyscraper muzej i završili dan posjetom Memorijalnom centru 9/11.

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

Objavu dijeli Mario (@shekyzg) Lis 31, 2019 u 12:40 PDT

Službena statistika o hrvatskoj populaciji u SAD u muzeju imigracije…

Objavu dijeli Mario (@shekyzg) Stu 1, 2019 u 7:28 PDT

Dan prije utrke planiram obilazak maratonskog EXPO-a te preuzeti startni broj, a potom, ovisno o vremenu koje mi preostane nastojati razgledati još neke znamenitosti grada. Svakako ću jutro pokušati iskoristiti, ako bude prilike, za mini zagrijavanje i rastrčavanje od nekoliko kilometara – da mišići ne zaborave što im je glavna zadaća u nedjelju!!!

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

Trk jedan krug gore dolje po muzeju u @sauconyoriginals_hrvatska od glave do pete