Koliko je naš kandidat za New York City maraton dosad izgubio kilograma?

S približavanjem 3. studenog pripreme našeg maratonca 'opako' se zahuktavaju, a kakve je to 'posljedice' ostavilo na njegovu psihu i kilažu otkrijte u novom dnevniku maratonca!

Nakon lakšeg trkačkog treninga, prošli je tjedan bilo vrijeme intenzivnih napora i dužina.  U ponedjeljak smo u Trčaoni radili kratka ubrzanja po 1 minutu, a u srijedu brze dionice 10x500m na tempu 4:40, a dio smo dionica spustili i ispod 4:00 – što je zorno mjerio moj vjerni ‘supatnik’ na treninzima Samsung Galaxy Watch Active!

Možda sam u toj brzini malo i pretjerao jer me navečer počeo boljeti list na desnoj nozi. Srećom sam doma imao Itami ljekoviti naljepak koji se zalijepi točno na bolno mjesto pa su do jutra svi moji problemi nestali. (Prije upotrebe pažljivo pročitajte uputu o lijeku, a o rizicima i nuspojavama upitajte svog liječnika ili ljekarnika.)

Kao nagrada za dobro odrađeni trening u petak nas je dočekala dužina od 30 km. Poslužilo nas je i vrijeme koje je bilo skoro pa idealno za trčanje. Isplanirao sam krenuti prije treninga i napraviti jedan krug na Jarunu, a onda se priključiti redovitoj grupi na 70-ak minuta trčanja te na kraju dotrčati natrag doma. Očito su i svi drugi imali sličnu ideju jer smo se susreli na Jarunu, što je bilo fenomenalno jer je uvijek lakše trčati u društvu. Prošli tjedan sam tako skupio cca 47 km trčanja, što je u mjesec dana oko 150 kilometara!

 


Na svim tim treninzima ključna potpora su mi tenisice Saucony Trijumf ISO 5 koje mi čvrsto i udobno drže stopala. Kada se sjetim kako mi je prije u nekim drugim tenisicama bilo ‘teško’ trčati i u kojima sam osjećao svaki udarac pri svakom koraku – znam da prave tenisice zlata vrijede. Da ni ne spominjem kako me već jako dugo nisu boljeli zglobovi ni koljena što me posebno veseli.

Dio zasluga za to pripada i dodatku prehrani Almagea® MOTION SUPPORT+ koji sam počeo piti posljednjih tjedana, kada sam dosta povećao i kilometražu na treninzima. Izvrstan je za zdravlje kostiju, hrskavice i mišića, a uz njega pijem i L-CARNITINE ACTIVE+ kao potporu procesu poticanja metabolizma masti i makronutrijenata u tijelu tijekom sportskih aktivnosti. Naravno, na svaki trening obavezno ponesem i izotonični napitak Hidra ISO za osvježenje tijekom aktivnosti, ali i prijeko potreban izvor tekućine i elektrolita neposredno nakon bavljenja sportom.

Pišući gornji paragraf shvatio sam da u biti cijelo ovo vrijeme priprema dosta pišem o trčanju i treninzima u Biotreningu, a veoma malo o samoj prehrani koja je jako bitan dio priprema za maraton. Na početku pripema u Biotreningu konzultirao sam se s njihovim savjetnikom za prehranu Joškom Obradovićem koji mi je napravio program prehrane s ciljem mršavljenja, odnosno gubitka prvenstveno masnog tkiva te posljedično poboljšanja sportskih rezultata. Iako sam inicijalno bio skeptičan kako će to izgledati program je vrlo jednostavan i iznenađujuće nerestriktivan.

Opća uputstva su bila:

  • piti dosta tekućine (minimalno 4 litre dnevno)
  • 6 obroka dnevno s razmakom od cca 3 sata
  • koristiti nemasno meso (bilo koje životinje osim svinjetine), preferirano grill bez previše ulja, tunjevina u vodi, a ne u ulju
  • basmati riža ili žitarice cijelog zrna
  • jako puno povrća
  • ‘izbjegavati’ slatko… 

Svi dnevni meniji su bili složeni u 6 obroka koji ukupno imaju cca 2000 kalorija, ali je ostavljena mogućnost i raznih kombinacija, a da količina kalorija ostane otprilike ista. Osim toga, isplanirali smo i jedan dan tjedno kao ‘cheat day’ – kada mogu jesti bilo što i bez ikakvih ograničenja, ali taj dan trebam odraditi najjači trening u tjednu!!!

Inicijalni plan s prehranom i redovitim treningom u kombinaciji, bio je izgubiti 10 kg u 10 tjedana što mi se činilo jako puno, i moram priznati da sam u početku bio skeptičan. No, nakon 10 tjedna rezultat je bio više od 12 kg, odnosno, već 14 kg dosad!

 

 

Preporučujemo

Komentari

▲ Povratak na vrh