Kako treninge prilagoditi odmoru i uživanju na suncu?

Men's Healthov kandidat za New York City marathon i ovaj se tjedan suočio s još jednom dilemom. Kako je riješio otkrijte u tekstu!

Još je jedan tjedan treninga iza mene, a ovaj sam tjedan treninge “zgusnuo” sve u prva 4 dana kako bi za vikend iskoristio priliku i uživao malo na moru u Splitu. 

Ponedjeljak sam započeo redovnim trkačkim treningom; glavni dio treninga bio je 10 minuta na konverzacijskom tempu pa 25 minuta po minutu brzo, minutu sporo naizmjenice da bi ga završio s 5 minuta rastrčavanja. Kako sam unaprijed planirao u petak putovati, a ne trenirati, tako sam u ponedjeljak nakon redovnog dijela s jednim trenerom iz Trčaone odradio dužinu 11 km na tempu 5:06 – hvala FIlipe na društvu :-).

Srijeda je zato bila “lagana” s 40 minuta konverzacijskog tempa. Kako sam zakasnio na trening odradio sam veći dio sam pa je na kraju ispalo 45 minuta na tempu 5.23. Uvijek mi je lakše odraditi grupni trening jer onda ne preskačem zagrijavanja na početku i istezanje na kraju, ali nekako se trudim i kad sam sam odraditi taj dio kako treba. 

Nakon treninga sam na Jarunu odradio nekoliko serija ‘leđnjaka’ i trbušnjaka kako bi malo još ojačao taj “kritičan” dio. Kako je sunce opet ugrijalo posljednji tjedna stvarno mi je super došlo na kraju i tog laganog treninga hladna Hidra ISO za osvježenje. 

Trening u Biotreningu nastavljamo u redovitom ritmu – utorkom ‘radimo’ na nogama, a četvrtkom je naglasak svih vježbi na gornjem dijelu tijela. Ovaj tjedan je, dakle, bio “običan” osim samog kraja gdje sam u Splitu ubacio plivanje u program, uz naravno obavezno uživanje na suncu, za koje se nadam da će biti još prilike ovo ljeto.

Preporučujemo

Komentari

▲ Povratak na vrh