Drastične promjene na putu do New Yorka!

Naš kandidat za New York City maraton, Mario Malčak, toliko se temeljito drži plana treninga (i prehrane) da već postiže neočekivane rezultate i ruši vlastite rekorde!

Prvi tjedan nakon godišnjeg odmora odlučio sam dodati još jedan, četvrti trening trčanja tjedno, a plan mi je kroz koji tjedan dodati i peti – ovisno o obvezama, poslu, jačinama treninga… 

Prvi 4. trening odradio sam u nedjelju ujutro. Iako me Hidra ISO izotonik savršeno regenerira po ovim vrućinama htio sam iskoristiti jutarnju svježinu te imati dovoljno vremena za odmor do kraja dana. Trčao sam 12 km na tempu 5:09. Svi treninzi su zahvaljujući Samsung Galaxy Watch Active dostupni odmah i na Stravi pa me tamo možete pratiti, a meni osobno su puno draže  detaljnije analize na Samsung Health aplikaciji

Inače, temeljito se držim plana prehrane i do sada se već vide drastični rezultati. Ako nastavim do maratona, a ne samo planiranih 10 tjedana s korekcijom prehrane, mislim da me na jesen više nitko neće prepoznati, a već i sada moram obnovit garderobu. Nevjerojatno je kako jednostavna kombinacija treninga i prehrane može drastično utjecati na osobu!!!

Barem se ne moram brinuti što se tiče sportske opreme, a pogotovo tenisica jer mi se veličina stopala neće promijeniti :). U potpunosti sam se navikao na Saucony Triumph Iso 5 koje sam prvi put nosio prije nekoliko tjedana. Sad mi je teško zamisliti da trčim u bilo kojim drugim tenisicama. Jedino mi je žao što je na nasipu toliko prašine pa su već skoro pa bijele, a ne onako lijepe nebeski plave. Ali za to nema pomoći ni jednim tenisicama, nasip je takav, a i trčanje je općenito dosta ‘prljav’ sport. Sigurno ih ne planiram oprati u perilici rublja jer sam već toliko članaka pročitao o tome kako to uništava trkačke tenisice!

Prošli tjedan je inače vrlo zanimljivo. U ponedjeljak smo trebali imati prvenstvo Trčaone na 5 km na nasipu, ali je zbog kiše odgođeno za srijedu. Zato smo po pljusku s guštom odradili redovni trening 40 minuta: 30 na konverzacijskom + 10 minuta za 20 sekundi brže. U konačnici je prosjek ispao tempo 5:11 što je dosta dobro za B grupu. 

Na redovitom treningu utorkom u Biotreningu odlučili smo da taj dan bude rezerviran za  jačanje nogu, a trening četvrtkom bit će rezerviran za gornji dio tijela – kako bi mi se noge oporavile za dužine petkom.  Nakon treninga sam shvatio da stignem u Maksimir na prvenstvo Trčaone jer nisam bio siguran hoću li stići u srijedu na nasip. Na kraju se pokazalo kao dobar potez jer sam uspio s vremenom 22.09 biti prvi! Moram priznati kako inače ne trčim po Maksimiru pa su mi sve one uzbrdice i nizbrdice bile dodatni izazov, ali sam ih očito dobro svladao :-). 

U srijedu sam srećom opet stigao na redovni trening trčanja, odnosno prvenstvo na nasipu koje je bilo prebačeno s ponedjeljka i tu sam odlučio ići malo skromnije jer mi je to bio već treći intenzivni dan za redom. Na cilj sam ipak stigao drugi s vremenom 21.32 čime sam dodatno poboljšao osobni rezultat (PB) na 5. kilometara!!!

U petak sam napokon dočekao dužinu. Trčali smo 22 km tempom 6:11, nisam pauzirao stajanja na okrepnim stanicama, a bez stajanja tempo nam je bio 5.57. Ovo mi je bila jedna od prvih dužina na kojoj nismo previše pričali. Svatko je bio udubljen u svoje misli i trčao kao da smo sami, a opet svi smo imali društvo. Dobro mi je došlo to iskustvo jer je slično onom na trci.

Puno mi trkača kaže kako je najteži dio trčanja psiha, izdržati sve vrijeme sam sa sobom i svojim mislima, ali meni je to i najdraži dio. Uvijek se’isključim’ iz dnevnih tema i razmišljam i maštam o budućim događajima, o tome što bi se moglo dogoditi, planiram putovanja, ili pak kave i druženja s dragim ljudima…  Tako bi je brže prošlo 2h i 10 minuta, koliko smo trčali na dužinskom treningu. 

Preporučujemo

Komentari

▲ Povratak na vrh