Izađite van i trenirajte pametno

Napravite plan, držite ga se i nećete morati riskirati sa last minute ljetnim treninzima.

Ljeto nam je stiglo, a tako i temperature preko 30 stupnjeva. Pravo je vrijeme za trening na otvorenom. Priroda, sunce, svjež zrak i djevojke u kratkim haljinama. Ako vas ne privuku ovi prvi razlozi, ovaj zadnji bi trebao. Veliki sam obožavatelj treniranja na otvorenom, u trim parkovima, kojih ima sve više, baš kao i vježbača. Uostalom, ove godine smo već dva puta zasjali na naslovnici Men’s Healtha.

Kada mi je najteže na treningu, uvijek osjećam kao da dobivam višak energije iz sunca. A možda je to ipak bilo od onih djevojaka u kratkim haljinama. Ipak, ono najvažnije je: na svježem sam zraku, treniram i pritom dajem svoj maksimum. Treniram nekoliko puta dnevno, ali najslađi mi je trening u pet ujutro. Dok velika većina spava, što me dodatno motivira, izlazim iz kuće u kratkim old-school gimnastičarskim hlačicama, u najstarijoj izblijedjeloj potkošulji i krećem s trčanjem do obližnjeg parka te tamo odradim svoju jutarnju meditaciju (ne, ne sjedim i meditiram, nego radim propadanja, sklekove, zgibove, čučnjeve, trbušnjake i vježbe disanja).

Trening ujutro mi je najteži u danu jer mi tijelo još „spava“ i trebam ga lagano probuditi. No, ne s divljim cardio treningom, nego početničkim rutinama, kako bih kasnije bio spreman za dnevne izazove ili u mom slučaju ostale treninge. Vi koji ste radili cijele godine sada vjerojatno imate period u kojem uživate na moru i pokazujete tijelo i mišiće, dok ostali lupaju po teretanama u zadnji čas i pokušavaju nadoknaditi godišnji nerad, što je u jednu ruku jako opasno.

Po ovim vrućinama pokušavate topiti masnoću trčanjem u debelim majicama i trenirkama, stavljate pred sebe veće težine za koje niste možda još spremni, a zašto? Nije vrijedno toga, svi koji kažu da nemaju vremena trenirati kroz godinu – lažu! I to lažu prvenstveno sebe.

Napravite plan, držite ga se i nećete morati riskirati sa last minute ljetnim treninzima. Trenirajte pametno, pokušajte trenirati konstantno, makar to bilo 2 do 3 puta tjedno, ali neka to bude svaki tjedan. Pošto sam zagovarač treninga na otvorenom još ću citirati svog prijatelja Mateja: “Dokazano je da ste 30 posto jači bez majice!“

Vidimo se u parku!

Komentari

▲ Povratak na vrh