Cjelodnevni muški program tjelovježbe i zdrave prehrane

Ako ste odlučili živjeti zdravo, ali ne znate otkud početi, ovo je pravi plan za vas!

7:00 – seks ili trčanje

Obući trenirku, trčati 40 minuta i sagorjeti 300 do 500 kalorija, što je super. Ili možda ipak seks? U ovo doba dana razina testosterona je na vrhuncu kod oba spola (da, i žene imaju nešto testosterona, koji je zaslužan za libido). Seks ubrzava rad srca od 70 do 150 otkucaja u minuti, što je slično broju otkucaja kod osobe koja podiže utege. Petnaest minuta seksa troši 100 kalorija, što znači da ste tjedno lakši 250 g! A jedan sat seksa može sagorjeti 500 kalorija, što je isto kao trčanje na pokretnoj traci čak 40 minuta!

7:45 – doručak

10:30 – međuobrok

Od sada do podneva razina stresa dosegnut će vrhunac, dokazano je istraživanjima, te je vrijeme za zdrav niskokalorijski međuobrok koji će vas smiriti i energetski podići. Savršena kombinacija bjelančevina i ugljikohidrata je kruška i 10 badema, s malo sira.

13:00 – ručak

15:30– drugi međuobrok

Nešto slatko? Štapić tamne čokolade s bademima i suhim višnjama.

17:30 – tjelovježba

Upravo u ovo vrijeme tijelo će sagorjeti najviše kalorija, stoga je ovo doba dana savršeno za tjelovježbu. Popijte napitak od đumbira protiv bolova u mišićima.

45 do 60 min nakon tjelovježbe  – Proteinski shake 

19:00–19:30– večera

22:00– krevet

Mislite da je rano? Ne, jer od sada do 1 poslije ponoći jetra najefikasnije čiste organizam, a ujutro ćete se osjećati odmorno. U suprotnom, neispavani organizam smanjuje razinu hormona leptina, koji regulira apetit! Niste baš pospani? Uspavat će vas čaj od kamilice s malo meda, topla kupka s lavandinim uljem ili nekoliko štapića zelenoga celera.


Dr. Lejla Kažinić Kreho liječnica je koja je magistrirala kliničku prehranu na prestižnom Kings College, Department of Biomedical and Health Sciences, University of London pod vodstvom Prof. Thomasa A. B. Sandersa, vodećega svjetskog stručnjaka za genetski modificiranu hranu (GMO). Kliničku nutriciju završila je u klasi dr. Petera W. Emeryja, vodećega svjetskog stručnjaka za bjelančevine. Istraživački projekt Weight Diets Loss Programs, Implications AND Complications on Health, radila je u suradnji s Anthonyjem R. Leedsom, jednim od pionira postavljanja klasifikacije hrane po glikemijskom indeksu. Članica je British Nutrition Societyja. Autorica je hrvatskih bestselera, koji su izdani i u Sloveniji i Srbiji. Dr. Lejla Kažinić Kreho je kreirala jedinstveno mjesto u Zagrebu, koje se sastoji od Doctor Nutrition Bara i Nutrition Diagnostic Centra, te na taj način na jednom mjestu možete izvršiti nutricionistički pregled a i uživati u delicijama koje čuvaju vašu mladolikost, vitalnost i energiju.

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh