Ako većinu dana sjedite, ove uredske vježbe će spriječiti bolove u vratu i leđima

Kako točno izvoditi vježbe pogledajte u priloženom videu. I lift zamijenite stepenicama za jutarnje zagrijavanje.

Jasno nam je svima kako se danas ljudi puno manje kreću nego prije. Sjedimo na poslu, sjedimo na putu do posla, sjedimo pred televizorom ili računalom kad dođemo s posla. Jeste li se ikada zapitali kako takav način života utječe na vaše zdravlje i  tijelo?

Naime, takav moderan (sjedilački) način života, manjak tjelesne aktivnosti te uz sve to loša prehrana, postali su glavni razlog pretilosti kod svih dobnih uzrasta (od djece do starijih osoba). Pored pretilosti, manjak tjelesne aktivnosti često je uzročnik brojnih zdravstvenih problema kod osoba srednje životne dobi. Najčešće je tu riječ o bolovima u vratu (vratnoj kralježnici) i leđima (uglavnom lumbalni dio leđa).

Prema tome niti ne čudi činjenica kako je danas sve veći broj mladih pretio te kako se osobe već u svojim dvadesetim godinama žale na bolove u leđima i vratu. Svjestan sam kako je dosta zaposlenih ljudi veoma zauzeto te im se jednostavno ne da nakon napornog dana na poslu još ići trenirati.

Međutim, dobra vijest je da ove simptome (bolove u vratu i leđima) možete spriječiti i bez odlaska u teretanu i to sve za vašim uredskim stolom!

U priloženom videu pogledajte nekoliko vježbi koje možete napraviti za vašim radnim stolom kako biste aktivirali i probudili kompletno tijelo nakon dugog, u pravilu nepravilnog sjedenja. Za sve one koji većinu svog radnog vremena provode sjedeći, svakako bih preporučio da obrate pažnju na pravilno sjedenje jer je upravo nepravilno sjedenje jedan od glavnih pojave bolova u vratu.

Svaku od prikazanih vježbi radite između 10 i 15 ponavljanja ovisno o tome koliko vam je naporno i u kakvoj ste formi. Na kraju svakog kruga uzmite si 2 minute pauze i tako napravite ukupno 3 kruga. Cilj neka vam bude da minimalno 3 dana u radnom tjednu odradite ovakav trening.

Želio bih samo napomenuti kako cilj ovakvog vježbanja nije da izmorimo tijelo kao na pravom treningu, već da se dobro razgibamo, probudimo tijelo te da aktiviramo sve mišiće nakon dugog sjedenja u istom položaju.

Isprobajte! Lift zamijenite dobrim starim stepenicama koje će vam aktivirati sve mišiće u nogama te vam poslužiti kao dobro zagrijavanje za početak radnog dana.

Sretno!


Matej Filipčić je student 5. godine Ekonomskom fakulteta u Zagrebu. Suvlasnik je digitalne marketinške agencije a2z solutions te veliki zaljubljenik u fitness. Bivši je ju-jitsu reprezentativac, s natjecanjima je prestao nakon ozljede. No, još uvijek je ponosni nosioc crnog pojasa iz ju jitsua (1. dan) i smeđeg pojasa iz juda.

Preporučujemo

Komentari

▲ Povratak na vrh