Žena, majka, fitness kraljica

Nemate vremena za trening? Neka vam kao nadahnuće posluži Diana Krznarić, žena koja uz zahtjevan posao, obitelj i dijete uvijek pronalazi vremena i za žestoke treninge 

S koliko je godina Diana ušla u svijet pokreta i sporta?
Počela sam s plesom, bilo mi je 8 godina, a prve sam plesne korake napravila u studiju za ples i ritmiku u Požegi. I bavila sam se atletikom, trčala sam, pobjeđivala… Zapravo sam bila vrlo uspješna u atletici, ali odustala sam jer me sve to nije baš toliko zanimalo. Tijekom fakulteta bavila sam se aerobikom, a poslije, kad sam se zaposlila u Zagrebu, počela sam intenzivnije trčati i natjecati se na gradskim utrkama.

A onda…
A onda sam otkrila tajlandski boks! To je bilo prije 10 godina, prijatelj me odveo na trening. Bila sam jako protiv toga jer sam u to vrijeme plesala balet i to mi je dvoje zvučalo nespojivo. Ali prijatelj me uspio nagovoriti; sjećam se da mi je pri odlasku na taj prvi trening kroz glavu stalno prolazilo “Što mi je ovo trebalo”, ali ipak sam došla na trening. I moram priznati da mi se svidjelo, leglo mi je od prve. Na treningu je bilo i muškaraca i žena, sparirala sam s curama i to mi je bilo OK.

Kako ste uskladili te dvije vrste treninga?
Bilo je svega, trenirala sam i prije i poslije posla. Treninzi tajlandskog boksa održavali su se 3-4 puta tjedno, što je trebalo uskladiti s 4-5 plesnih treninga tjedno. A najčešće sam još i trčala, da stvar bude bolja. Sjećam se da su mi treninzi bili u istoj zgradi, pa sam često s boksa trčala odmah na balet. Ali to je odlična kombinacija: jedan trening nabija mišiće, drugi ih isteže.

Opak tempo… Koliko ste izdržali?
Sve dok nisam rodila. Naravno, nisam tijekom trudnoće trenirala boks, ali nastavila sam ići u teretanu, trčala sam do 5. mjeseca… S tajlandskim sam boksom nastavila mjesec dana nakon što sam rodila, a počela sam i intenzivno trenirati u teretani da se što prije vratim u formu. Na boksačke sam treninge išla dvaput tjedno. Kako sam u to vrijeme dojila, beba je išla sa mnom na trening; ili ju je muž čuvao ili je bila u nosiljci, bilo je svakakvih kombinacija, ha-ha.

Ali niste zapostavili ni teretanu?
U teretanu sam baš intenzivno počela ići. Mislim, u teretanu sam išla cijeli život kako bih izgradila snagu potrebnu za ostale treninge, ali tad sam baš pojačala intenzitet, počela sam uživati u tome. Osobito kad sam vidjela da mi onda i boks bolje ide jer su mi mišići čvršći… Kako sam već godinama u istoj teretani, zamolili su me da za njih snimim nekoliko promotivnih videouradaka i to je bio početak otkrivanja čari Instagrama, društvenih mreža… Ubrzo su mi se počeli javljati ljudi, tako je došlo i do suradnje s Weiderom. To me je natjeralo da još intenzivnije treniram i da se obrazujem za fitness trenera.

Osmislili ste i svoj sistem treninga, Q Box. Kako je došlo do toga?
Da, osmislila sam Q Box jer su mi prijateljice na poslu stalno govorile kako je fora taj moj boks, ali im se to činilo pregrubo, udaranje vreće i sve to. Realno, to nije pregrubo, ljudi imaju predrasude; naravno, kad je cijela priča rekreativna, kad se ne ulazi u ring i ne ide se na natjecanja… Osluškivala sam ih – one ne bi teretanu, ne bi aerobik, ne bi boks… A da sve spojimo u jedno? Pa čak i elemente plesa? I tako sam osmislila Q Box! Zašto Q Box? Q zato što mi je na Instagramu nick Queen_Fit. Doduše, i ovo queen moram objasniti: to nije zato što mislim da sam kraljica, nego zato što mislim da su sve žene koje su mame, rade, kuhaju, glačaju, treniraju, sve su one za mene kraljice jer sve to uspijevaju, jer je to užasno naporno. Tako je nastao naziv Q Box, kao Queen Box, za sve žene, majke, kraljice. I krenula sam! Moram zahvaliti ljudima iz kluba Muay Thai Zagreb, oni su mi uistinu bili podrška i otvorili su mi svoja vrata da se mogu slobodno izraziti.

Što je zapravo Q Box?
Zagrijavanje je blago koreografski osmišljeno; ne poput klasičnog step aerobika, gdje žene moraju pamtiti koreografiju – jer su i one rekle da im je to naporno. Bilo je važno u sat vremena ukomponirati i snagu i boks i aerobik i ples, sve to sažeti u jedan trening. I mislim da sam uspjela, moje su polaznice zadovoljne, kažu da im nije monotono, rade i kardio i snagu na istom treningu. To je i oblik kružnog treninga: recimo, rade kickove na vreći, pa nakon toga sklekove za snagu, nikad ne znaju što ih sljedeće čeka, nemaju vremena za razmišljanje. Riječ je o visokointenzivnom treningu, ali sve se može prilagoditi. Ako je teži dan, onda radimo koreografije s elementima tajlandskog boksa – znam, zvuči čudno, nitko nije koreografirao tajlandski boks, ha-ha!

Radite samo sa ženama ili su treninzi otvoreni i za muškarce?
Radim sa ženama jer je ovo Queen Box, a ne King Box, ha-ha. Ali i muškarci pokazuju zanimanje, bilo je već puno upita, što mi je fora. Zasad se fokusiram na žene jer je u pitanju cjelokupan rad na sebi, a ne samo izgradnja tijela. Znate kako je sa ženama, najčešće imaju višak kilograma pa im je neugodno ići u teretanu – one bi najradije skinule kilograme da mogu ići u teretanu! Onda shvatim da je njima jako važna atmosfera: da se osjećaju ugodno, da budu ženstvene, da ih muškarci ne gledaju. Stoga se trudim da ih u tih sat vremena, koliko traje trening, natjeram da se posvete samo sebi, da se ne brinu o vanjskim utjecajima.

Nama se čini da bi takav trening definitivno bio zanimljiv i muškarcima…
Pa sigurno, jer su muškarci često na “vi” s kardio-vježbama. Zapravo, kad sam počela dobijati sve više muških upita za Q Box trening, zapitala sam se zašto sam ograničila tu priču samo na žene. Tako da ćemo vidjeti, ali od jeseni bi i muškarci mogli početi trenirati Q Box.

Moramo vas pitati: kako uz zahtjevan posao – naime, radite u avionu kao članica kabinske posade – te obitelj i dijete uspijevate uvijek pronaći vremena i za svoj trening i za grupu?
Naš je posao zahtjevan baš zbog tog specifičnog ne-bioritma: iako dobijemo mjesečni plan, jako su velike razlike zbog tog spavanje i nespavanja, radite ujutro, u podne, po noći, pa ste dan slobodni, pa opet dolazi buđenje u 3 ujutro…

Nekome bi samo takav posao okupirao svo vrijeme...
Istina, nekome bi i to bilo dovoljno, haha. Na sreću, imam supruga koji stvarno puno pomaže, i raspored nam je našpanan, ali uvijek sve uspijemo obaviti. Ja uz to i kuham zdravo, ne jedem junk food – i zbog djeteta i zbog treninga… Jedino što pati je moj socijalni život, ne idem na kave, ne izlazim, svaki slobodni trenutak provodim sa svojim djetetom. Ali kave sam ionako prerasla, ne zanima me sjediti na kavi – kad tako sjedim, sva se unervozim jer razmišljam što sam sve za to vrijeme mogla napraviti, haha. Moj suprug usto vozi i moto-trke, dakle treba trenirati, ja se vikendom još školujem, a sve to iziskuje vrijeme i dobru organizaciju.

Jeste li uvijek bili tako organizirani?
Nedavno sam rekla prijateljici: imam vremena ili za kavu ili za trening, a ti znaš što ću izabrati. Ona mi je odgovorila: “Znam, grozna si!” Meni je uvijek prioritet bio trening i ples, čak i važniji od škole, iako sam bila odlična učenica. Na trening i na ples sam uvijek išla, i umorna i bolesna, to se znalo. Mislim da sam to prenijela i na kćer jer vidim da je i ona shvatila taj princip treninga; osvaja prva mjesta i vidim da je disciplinirana. Mislim, ni meni se uvijek ne da, ali čovjek baš tada raste, kad ipak odradi trening. Evo, neki sam dan vodila malu na gimnastiku i pomislila da bih, dok je čekam, i ja mogla odraditi trening tajlandskog boksa. I dok sam se penjala do dvorane, sjetim se da sam se ujutro ustala u 4 sata, odradila svoje radno vrijeme, vratila se kući iz Skopja, skuhala ručak i evo me sad na treningu. I čudim se samoj sebi kako mi se da! Ulazim u dvoranu i mislim si, “Što ćeš sad, kukati ili odraditi trening kako se spada?!” I naravno, odradim trening i nakon toga se super osjećam! I tako bude svaki puta kad mi se ne da.

To i mi tvrdimo svojim čitateljima…
Ja uvijek govorim svojim curama – nije poenta doći na trening, stvar je u tome da kad odradite trening, nakon toga ne možete otići i pojesti pecivo. Ne možete ni ne pojesti ništa prije treninga jer ćete pasti u nesvijest – tako počnete razmišljati da morate pojesti nešto zdravije što će vas držati. Sad već radite dvije dobre stvari: počeli ste trenirati, već jedete bolje, organizam vam drugačije reagira, trbuh vam nije više opušten, postura vam je bolja, samouvjereniji ste… Dakle, to je jedan začarani krug – jedan trening nije samo trening, on vuče sve za sobom, nakon toga se bolje osjećate, sretniji ste, bolji ste prema ljudima u svojoj okolini. To je cijela transformacija, nešto nevjerojatno!

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh