Zašto je “tehnika 21” najbolji način za izgradnju bicepsa

Uključite ovu klasičnu bodybuildersku tehniku u svoju rutinu i izgradite snažne ruke.

Kada bodybuilderi žele savršen trening za bicepse, većina će se odlučiti za “tehniku 21”. Ovaj trening sastoji se od različitih raspona pokreta tijekom pregiba s ciljem stimuliranja rasta novih mišića i povećanja snage na najtežim dijelovima vježbe – od početka do kraja, kaže Men’s Healthov urednik fitnessa BJ Gaddour.

Pogledajte priloženi video u kojem demonstrira ovaj trening.

Evo kako se izvodi: Uzmite EZ šipku s opterećenjem. Izvedite niže naveden broj ponavljanja bez stajanja.

1. 7 ponavljanja u donjoj polovini pokreta

2. 7 ponavljanja u gornjoj polovini pokret

3. 7 ponavljanja punog biceps pregiba

Da bi vježbe bila izazovnije, Gaddour predlaže da povećate opterećenje u svakoj idućoj seriji ponavljanja. Možete povećati i broj ponavljanja sa 7 na 8, 9 ili 10.

Možete dizati i manju težinu pa si odrediti vremenski period, te izvesti što više ponavljanja svake serije u 20 sekundi. Svaki idući put produljite to vrijeme za 5 ili 10 sekundi.

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh