Zašto bi trebali napraviti točno 28 ponavljanja svake vježbe

Ovaj bodybuilderski trik učinit će vaše mišiće većima

‘Metoda 28’ klasičan je bodybuilderski trik koji pali kod svakoga tko želi veće mišiće. Napravite 4 do 7 ponavljanja iste vježbe. Sa svakim setom promijenite brzinu i raspon kretnji kako bi izazvali mišiće na novi način.

Izmjenjivanje tempa izvođenja potiče različite reakcije mišića, kaže Men’s Healthov urednik fitnessa BJ Gaddour. Ako vježbu izvodite brže ili sporije nego inače, povećat ćete dobitke. Isto vrijedi i za izoliranje pola pokreta vježbe. Ako inače izvodite puna ponavljanja bugarskog čučnja iz iskoraka, djelomična ponavljanja će pružiti drukčiju stimulaciju, te povećati i ojačati mišiće. Osim toga, preferencijalno ćete osnažiti mišiće koji su najviše uključeni u svaki dio vježbe.

Rezultat: veći mišići i poboljšana izvedba.

Evo kako se izvodi bugarski čučanj iz iskoraka prema niže navedenoj shemi bez zaustavljanja.

1. 7 sporih ponavljanja

2. 7 brzih ponavljanja

3. 7 ponavljanja donje polovine pokreta

4. 7 ponavljanja gornje polovine pokreta

Vježbu možete izvesti i sa vremenskim ograničenjem tako što ćete izvoditi svaki pokret 30 sekundi.

Kako bi vježbu učinili težom, povećajte ponavljanja na 8,9 ili 10 u svakom setu ili produljite vrijeme za 5 sekundi. Također, možete izvoditi vježbu s bučicama kako bi povećali opterećenje.

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh