Zašto bi muškarci u 30-im godinama trebali češće skakati

Otkrijte kako boravak u zraku može spasiti vaše kosti

Skakanje može učvrstiti vaše kosti, čak i u odrasloj dobi. Istraživanja pokazuju kako muškarci koji su se u djetinjstvu bavili nekim sportom visokog intenziteta (primjerice košarkom), imaju gušće kosti od onih koji se nisu bavili sportom.

No, čak i muškarci koji se takvim aktivnostima počnu baviti nakon adolescencije imaju zdravije kosti od svojih vršnjaka. To je važno jer nakon 30-te godine života kosti sporije rastu i postaju krhkije. Uvedite skokove u svoj trening, bilo da skačete preko užeta ili izvodite skokove iz iskoraka, kako je u priloženom videu demonstrirao Men’s Healthov urednik fitnessa BJ Gaddour.

“Pobrinite se da ne pretjerate odmah na početku, jer pliometrijske vježbe mogu biti naporne za vaše zglobove, ligamente i tetive“, kaže Gaddour. “Ne povećavajte intenzitet dok niste sigurni da ste spremni za tako nešto. Na taj ćete način promjene napraviti bezbolno.“

Pratite ovaj detaljni plan vježbi kako biste na siguran način uveli skokove iz iskoraka u svoj trening.

1. Iz klečećeg položaja u iskoraku ustanite bez osjećaja boli.

2. Čučanj iz iskoraka 10 do 20 ponavljanja.

3. Kontrolirano skočite u duboki čučanj iz iskoraka 10 do 20 ponavljanja.

4. Čučanj iz iskoraka s lijevom nogom naprijed.

5. Skok nakon čučnja iz iskoraka.

6. Skok nakon čučnja iz iskoraka s promjenom stajaće noge u zraku.

7. Skok nakon čučnja iz iskoraka s privlačenjem nogu.

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh