Zakucavanje trbušnjacima: primite se lopte i odradite kružni trening!

Nemojte samo gledati košarkaške prijenose i živcirati se – u pauzama odradite ovaj petominutni trening, savjetuje BJ Gaddour, urednik fitnessa američkog Men’s Healtha

UPUTE Primite se lopte i odradite ovaj kružni trening, izvodeći svaku vježbu točno određeno vrijeme i odmarajući se 30 sekundi između vježbi.
Izvodite ih prikazanim redoslijedom. To je 1 krug; napravite 3 do 5 krugova, odmarajući se 1 do 2 minute između dva kruga.

 

1 Vođenje u izdržaju

Zauzmite položaj za sklek i postavite loptu uz desnu ruku; koljena, kukovi i ramena neka budu u ravnini. Desnom loptom počnite udarati loptom o pod kao da je vodite, održavajući ravnotežu na lijevoj ruci. Vodite loptu 30 sekundi; promijenite ruke i ponovite. Vrijeme: 1 minuta

2 Vođenje s iskorakom

Primite loptu i iskoračite. Udaljenost između stopala neka bude do 1 metar. Spuštajte se dok vam prednje koljeno ne bude pod pravim kutom. Zadržite položaj 1 minutu, vodeći loptu lijevo i desno ispod noge. Nakon minute, promijenite noge. Vrijeme: 2 minute

3 Penjač na lopti iz skleka

Zauzmite položaj za sklek; lijevi dlan neka bude na podu, a desni na lopti. Lijevo koljeno privucite torzu, pa je vratite u početni položaj. Ponovite desnom nogom. Svakih 3 do 5 sekundi napravite usput i sklek. Radite vježbu 30 sekundi, pa zamijenite ruke. Vrijeme: 1 minuta

4 Bočni čučanj s vođenjem lopte

Uzmite loptu i stanite u široki raskorak. Počnite voditi loptu, prebacujući težinu na lijevi kuk dok se spuštate u bočni čučanj. Ponovite pokret u desnu stranu. Nastavite se spuštati lijevo-desno dok vodite loptu. Vrijeme: 1 minuta

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh