Zabušavate, buljite u mobitel, žene… – evo kako vam pola treninga ode u vjetar

Trening u teretani i mobitel

Pronaći vrijeme za trening dovoljno je teško, stoga ga u teretani ne trošite na čekiranje mailova, promatranje ženskih gluteusa i priču s ekipom – već dovoljno vremena potrošite čekajući red za spravu i čišćenje vlastitog i/li tuđeg znoja s nje.

Više od 500 naših čitatelja odgovorilo je na upitnik o ponašanju u teretani, iz kojeg smo zaključili da na treningu trošite vrijeme na najmanje 13 načina i da vam tako ode gotovo 30 minuta jednosatnog treninga. A to potrošeno vrijeme možda čini razliku između tijela kakvo imate i tijela kakvo želite imati.

TEHNIKA VJEŽBAČIMA!

  • Odmorite prste

Ako svaki vaš trening uključuje serije i serije slanja SMS-ova, ozbiljno se zapitajte: Kog vraga uopće radim u teretani?! Svakom porukom tratite vrijeme i novac od članarine… Ako se ne možete nikako drukčije odijeliti od mobitela, prije ulaska u teretanu uključite avionski mod – tako ćete barem izbjeći situaciju da nakon svake serije bacate pogled na mobitel i provjeravate je li vam stigla poruka, mail, nečija nova objava na Faceu… Sjetite se da ste došli na trening, a ne čačkati po mobitelu.

ČEKANJE

  • Potražite partnera

Vježbači iz našeg istraživanja potrošili su gotovo 10 posto vremena na čekanje te čišćenje sprava i opreme. Da biste to izbjegli, potražite partnera: kada dva čovjeka rade na spravi, to uglavnom obeshrabruje druge vježbače jer misle da će predugo čekati. Partner će vam pomoći brže staviti određenu kilažu utega na šipku, a i dobro će vam doći pri posljednjem ponavljanju. Ponesite sa sobom i dva ručnika: jedan za vlastiti i jedan manji, za brisanje tuđeg znoja sa sprava – nisu nas baš sve roditelji dobro odgojili…

RAZGOVOR I PROMATRANJE

  • Pazite na vlastitu formu

Baciti oko na ekipu tijekom odmora između setova je OK, ali budite diskretni: ne buljite i ne pasite oči. Više ćete odraditi i nećete izgledati poput napaljenog srednjoškolca. Želite li izbjeći razgovor, stavite slušalice u uši.To je jasna poruka svima da niste raspoloženi za čavrljanje. Ako vas netko baš gnjavi, pravite se da ste na hands-free: “Znaš, moram odslušati ovaj sastanak na daljinu, važno je.” Za to vam je dovoljno nabaviti rabljenu bluetooth slušalicu, mobitel vam ne mora biti u džepu da biste bili vjerodostojni…

LJENČARENJE

  • Ne varajte sami sebe

Odmor između serija ne znači ljenčarenje, osobito ako žurite s ponavljanjima samo da biste se dulje odmarali. U prosječnom treningu – recimo, pet i više vježbi s 3 serije po 8 do 12 ponavljanja – planirajte 60 do 90 sekundi odmora između serija. Kad već nosite mobitel sa sobom u teretanu, upotrijebite ga korisno: koristite besplatnu aplikaciju Bit Timer koja ima tri štoperice, za trajanje serije, odmora i ponavljanje. Namjestite vrijednosti i držite se zadanog ritma.

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh