Vježbe za cijelo tijelo s medicinskom loptom

Držite medicinku iznad glave i postavite stopala na širinu ramena. Nabijte medicinku o pod što snažnije možete. Uhvatite je i ponovite. Prilagodite položaj stopala ako vam je ovo lagano.

Što prije isprobajte ove tri vježbe za cijelo tijelo s medicinskom loptom.

1 Bacanje iz rotacije

Stanite lijevim bokom udaljeni metar od zida i držite medicinku na visini prsa. Rotirajte se udesno i zatim brzo ulijevo pa bacite medicinku u zid. Uhvatite je i ponovite. Izvedite jednak broj ponavljanja u svaku stranu.

2 Iznad glave o pod

Držite medicinku iznad glave i postavite stopala na širinu ramena. Nabijte medicinku o pod što snažnije možete. Uhvatite je i ponovite. To vam je previše lagano? Prilagodite položaj stopala.

3 Bacanje s prsa iz klečećeg položaja

Kleknite okrenuti prema zidu i držite medicinku iznad gornjeg dijela trbušnjaka. Pogurnite kukove unazad pa ih zatim gurnite naprijed i pustite loptu da pogodi zid kratkim, snažnim udarcem.

TRI STAVA:

A/ Paralelni (lako): stopala postavljena na širinu ramena, prsti okrenuti naprijed.

B/ Raskorak (teže): postavite jedno stopalo 30 do 40 centimetara ispred drugoga.

C/ U liniji (najteže): prsti stražnjeg stopala u ravnini s petom prednjeg.

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh