Vježbe snage na lopti

Postavite noge na loptu i dlanove na podu. Kontrahirajte trbuh i stražnjicu i sasvim ispružite ruke. Dodirnite prsima pod i vratite se u početni položaj.

AUTOR: prof. MARINO BAŠIĆ

I dalje vjerujete da je trening loptom dječja igra? Stanite malo na loptu i iskušajte ovaj pa će kamate jednoga švicarca za promjenu ići vama u korist.

Razvlačenje na dvije lopte

Oslonite se podlakticama na dvije lopte. Raširite noge, kontrahirajte trbuh i stražnjicu i pazite da vam kukovi ne propadnu. Razvlačite lopte u stranu koliko vam fleksibilnost dozvoljava.

Izvedite 3 serije s 15 ponavljanja

Obrnuto rolanje na dvije lopte

vjezba5

Oslonite se gornjim dijelom podlaktica na lopte i podignite prsa i kukove. Kotrljajte loptu unatrag naizmjenično jednom pa drugom rukom.

Izvedite 3 serije s 12 do 15 ponavljanja svakom rukom.

Sklekovi s lopte

vjezba4a

Postavite noge na loptu i dlanove na podu. Kontrahirajte trbuh i stražnjicu i sasvim ispružite ruke. Dodirnite prsima pod i vratite se u početni položaj. Olakšati si možete oslanjajući se na loptu potkoljenicama ili natkoljenicama, a otežati oslanjanjem na vrhove prsta ili jednu nogu.

Izvedite 3 serije s 12 do 15 ponavljanja

Obrnuto podizanje nogu

vjezba6b

Oslonite se prsima na loptu, postavite dlanove na pod i kukove na rub lopte pa spojite noge. Podižite noge dok se ne izravnaju sa gornjim dijelom tijela. Nemojte ići dalje od tog položaja kako ne biste (pre)opteretili donji dio leđa.

Izvedite 3 serije s 20 ponavljanja umjerenim tempom

Bugarski čučanj

vjezba7b

Oslonite rist jedne noge na loptu pa se spustite u čučanj pazeći da koljeno prednje noge ne prelazi projekciju nožnih prstiju i da su leđa u prirodnom položaju.

Izvedite 3 serije s 10 do 12 ponavljanja svakom nogom

Stražnja loža

vjezba8b

Lezite leđima na pod i postavite pete na loptu. Podignite kukove i izvodite pregib potkoljenice.

Izvedite 3 serije s 15 ponavljanja

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh