Vježba za svakog muškarca s uredskim poslom

Ovaj pokret ojačava vaš trup i mobilizira vašu kralježnicu. I što je najbolje, kasnije se odlično osjećate

Ako stalno sjedite za tipkovnicom vaši mišići i vezivno tkivo u gornjem dijelu tijela s vremenom će ostati u takvoj poziciji.

Rezultat takvog sjedilačkog života su pogrbljena leđa, što ne samo da vam daje izgled spiljskog čovjeka, već opterećuje donji dio leđa, oslabljuje trup i loše je za rame, a smanjuje se i pokretljivost prilikom vježbanja.

Ova vježba, klečeća T-rotacija kralježnice, pomaže otkloniti štetu time što mobilizira gornji dio leđa, kaže Men’s Healthov urednik fitnesa B.J. Gaddour.

Iz klečećeg položaja, fokusirajte se na rotaciju gornjeg dijela leđa, torakalni dio kralježnice, koji se proteže od dna prsnog koša do ramena.

Vježbu se izvodi svladavajući otpor, pa se aktiviraju i mišići trupa.

Izvedite 5 do 10 ponavljanja na svaku stranu za zagrijavanje ili uključite ovu vježbu u svoju rutinu kao vježbu za trup ili za povećanje mobilnosti, kaže Gaddour.

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh