“Visite” na treningu

Znanstvenici u Hong Kongu dokazali su da četiri vježbe s TRX trakama osmišljene da aktiviraju druge dijelove tijela mogu oblikovati trbušnjake. Iskušajte ih!

Trening sa suspenzijskim trakama može vam pomoći da isklešete trbušnjake čak i ako vam to nije bio početni cilj. Znanstvenici u Hong Kongu dokazali su da četiri vježbe s TRX trakama osmišljene da aktiviraju druge dijelove tijela mogu oblikovati trbušnjake. Uzmite TRX trake i iskušajte ih.

VJEŽBA 1:

UPOR S ABDUKCIJOM KUKOVA ima za primarni cilj jačanje GLUTEUSA i KUKOVA, a najsnažnije aktivirani mišići corea su VANJSKI KOSI TRBUŠNJACI.

VJEŽBA 2:

SUSPENDIRANI POTISAK S PRSA ima za primarni cilj jačanje PRSNIH MIŠIĆA i TRICEPSA, a najsnažnije aktivirani mišići corea su SIX-PACK.

VJEŽBA 3:

SUSPENDIRANO VESLANJE ima za primarni cilj jačanje LATISIMUSSA, SKAPULARNIH MIŠIĆA i BICEPSA, a najsnažnije aktivirani mišići corea su UNUTARNJI KOSI TRBUŠNJACI, DIJAGONALNI TRBUŠNI MIŠIĆI i TRBUŠNJACI.

VJEŽBA 4:

PREGIB STRAŽNJIH LOŽA ima za primarni cilj jačanje STRAŽNJE LOŽE i GLUTEUSA, a najsnažnije aktivirani mišići corea su DONJI DIO LEĐA.

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh