Ubojite kombinacije za aktivaciju mišića i topljenje sala

Ostajanje pod opterećenjem tijekom cijele vježbe pa odmah zatim izvođenje serije nekog balističkog pokreta angažirat će uspavane motoričke neurone i pripremiti tijelo za oporavak tijekom stresa

Ove “ubojite kombinacije”mogu biti vrlo zahtjevne, mentalno i fizički jer ne puštate utege između serija , kaže trener Schaeffer, vlasnik teretane Winningfactor Sports Sciences u Pennsylvaniji. „Zato se nemojte samo provlačiti kroz njih. Fokusirajte se na pravilnu formu.”

1# KOMBINACIJA

Čučanj

Držite šipku preko gornjeg dijela leđa i stanite sa stopalima postavljenim na širinu ramena. Potisnite kukove unazad i savijte koljena pa spustite tijelo sve dok vam natkoljenice ne budu barem paralelne s podom. Zaustavite se trenutak, vratite se u početni položaj i ponovite.

Penjanje na povišenje

Držite šipku preko gornjeg dijela leđa i postavite desno stopalo na povišenje ili klupu. Potisnite tijelo gore sve dok vam desna noga ne bude ispružena. (Zadržite lijevu u zraku.) Spustite se dolje. Ponovite lijevom nogom. Nastavite s izmjenama nogu.

2# KOMBINACIJA

Potisak s prsa

Lezite leđima na klupu i držite šipku iznad prsa nathvatom malo širim od širine ramena. Spustite je na 2 centimetra iznad prsne kosti. Zaustavite se trenutak pa potisnite šipku u početni položaj.

Eksplozivni sklek

Zauzmite položaj skleka s ispruženim rukama i dlanovima postavljenim malo šire od širine ramena. Savijte laktove kako biste spustili prsa toliko da gotovo dodirnu pod. Zatim se potisnite gore s dovoljno sile da vam se dlanovi odvoje od poda.

 

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh