Trening za plažu, 1. dio

Zadržite formu na nivou i tijekom godišnjeg odmora brzim i intenzivnim treningom. Gdje god se taj tren našli i bez ijedne jedine sprave ili utega. Počnite sa zagrijavanjem, tj. vježbama mobilnosti.

AUTOR: prof. MARINO BAŠIĆ

FOTO: DRAŽEN KOKORIĆ

Odradite kratak, intenzivan dvadesetominutni trening. Sve što vam treba je dobra volja. Izvodeći ovaj trening svaki dan, zadržat ćete razinu svojih sposobnosti pa nakon povratka s odmora nećete morati prolaziti torturu ponovnog navikavanja tijela na utege i bržu izmjenu kisika bez grčevite borbe za zrak. Možda i najvažnije: dokazat ćete samom sebi da ste karakter koji od treninga ne odustaje ni na godišnjem i nećete imati grižnju savjesti zbog totalnog zapuštanja kao prijašnjih godina. Bonus – i curke će rado baciti oko na vas dok vježbate. Možda vam se koja i pridruži… Odaberite omiljene kupaće gaće, stavite naočale i krenimo.

ZAGRIJAVANJE vježbe mobilnosti

1. Zasuci

Stanite uspravno pa izvodite naizmjenično zasuke u lijevu i desnu stranu. Cilj je imati potpuno opuštene ruke i lagano se udariti prednjom rukom u prsa, a stražnjom u gornji dio leđa.

Izvedite 10 ponavljanja u svaku stranu.

352P1827

2. Čučanj i spuštanje

Postavite stopala na širinu kukova i spustite se u duboki čučanj. Naizmjenično spuštajte jedno pa drugo koljeno na pod istovremeno se okrećući u istu stranu.

Izvedite 10 ponavljanja u svaku stranu.

 3. Zasuk u sjedu

Sjednite na pod i savijte noge pod 90 stupnjeva. Izvodite zasuk u svaku stranu istovremeno podižući kukove u istu stranu te ispružajući ruke.

Izvedite 10 ponavljanja u svaku stranu

 4. Istezanje ramena i kukova

Kleknite i sjednite na stopala. Povucite stražnjicu unatrag i istegnite ramena. Nakon toga prijeđite u položaj zaklona stavljajući kukove na pod i oslanjajući se na dlanove.

Izvedite 10 ponavljanja.

Istezanje 90/90

Sjednite na pod s jednom nogom ispruženom, a drugom postavljenom pod 90 stupnjeva. Nagnite se prema nozi koja je savijena i zadržite taj položaj 30 sekundi. Ponovite u drugu stranu.

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh